بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
در نشست امروز کمسیون تلفیق لایحه بودجه 98 صورت گرفت؛

واریز سهم شهرداری ها ظرف مدت یک ماه به حساب آنها

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مجلس، سهم عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فروش فرآورده‌های نفتی ظرف مدت یک ماه به حساب شهرداری‌های کل کشور واریز می‌شود.
کد خبر : ۱۸۷۵۲۱

به گزارش بورس نیوز، شادمهر کاظم زاده با اشاره به مصوبه امروز این کمیسیون، گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مجلس، عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مربوط به سهم از فروش فرآورده‌های نفتی موضوع ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بعد از وصول عینا ظرف مدت یک ماه به حساب شهرداری‌های کل کشور واریز می‌شود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره‌شهر در خانه ملت ادامه داد: در شرایط کنونی شهرداری‌های کل کشور با مشکلات بسیاری در حوزه اعتبارات مواجه هستند و این مسئله فعالیت این نهادها را با موانع بسیاری ایجاد می‌کند، از این رو پرداخت سهم شهرداری‌ها از فروش فرآورده‌های نفتی می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

وی گفت: همچنین با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس در بخش مصارف جدول مرتبط با تبصره 14، عبارت پرداخت حق بیمه سهم دولت اقشار خاص از جمله رانندگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری آورده شد که بر اساس این مصوبه مشکلات مرتبط با بیمه رانندگان با استفاده از منابع هدفمندی حل می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 ادامه داد: همچنین با نظر اعضای این کمیسیون، اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون تومان در نظر گرفته شد که یکی از مصارف آن پرداخت حق بیمه سهم دولت اقشار خاص از جمله رانندگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

بودجه پیش بینی از منابع و مصارف کشور است

نسخه اولیه کتاب دخل و خرج پایتخت پیچیده شد؛

بررسی جزئیات هزینه کتاب دخل و خرج سال آینده

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، گفت:

32میلیون تومان، سقف معافیت مالیات بر درآمد کارکنان دولت

ارسال نظر