بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت مورد موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفته و با کاهش 100 میلیارد ریالی میزان افزایش سرمایه مصوب نسبت به افزایش سرمایه پیشنهادی، سرمایه این شرکت با 250 درصدی به 2.633 میلیارد ریال خواهد رسید.
کد خبر : ۱۸۷۵۹۵

مجوز افزایش «ثنوسا» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد**کدال**

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران مجوز افزایش سرمایه 1.883 میلیارد ریالی شرکت نوسازی و ساختمان تهران را صادر کرد.

افزایش سرمایه این شرکت که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های آن و به ویژه سرمایه گذاری در سهام شرکت بانک اقتصاد نوین صورت گرفته است، در هفته‌های گذشته حرف و حدیث‌های بسیاری را سبب شده بود. 

بسیاری بر این اعتقاد بودند که این نوع افزایش سرمایه که نوع ارزش‌گذاری و قابلیت اتکای آن، با ابهاماتی روبرو است، ممکن است منجر به رویه نامطلوبی در ایجاد ارزش موهوم توسط شرکت‌های زیان‌ده گردد. 

مجوز افزایش «ثنوسا» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد**کدال**

با این حال، طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت مورد موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفته و با کاهش 100 میلیارد ریالی میزان افزایش سرمایه مصوب نسبت به افزایش سرمایه پیشنهادی، سرمایه این شرکت با 250 درصدی به 2.633 میلیارد ریال خواهد رسید.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مجمع عمومی فوق العاده شرکت مصوب شد؛

تعیین زمان استفاده از حق تقدم خرید سهام «ختوقا»

اظهارنظر حسابرس درخصوص افزایش سرمایه این داروساز؛

خداحافظی با خطوط قدیمی تولید/ بهره‌وری به این کارخانه بازمی‌گردد

پیشنهادی از سوی هیات مدیره شرکت بهداشتی مطرح شد؛

افزایش سرمایه 100درصدی برای کاهش مالیات

ارسال نظر