بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
با حضور رییس کل بانک مرکزی صورت گرفت؛

تقدیر از ٢٥ رییس شعبه موفق بانک ملی ایران

نهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با شعار "بهره وری شعب" با حضور عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عالی بانک های کشور به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۷۶۷۴
به گزارش بورس نیوز، در این همایش که مدیران و کارشناسان  تمامی بانک ها و موسسات مالی کشور از جمله محمد رضایی و بهرام واقفی روسای ادارات کل سرمایه انسانی و تحقیقات و نوآوری بانک ملی ایران حضور داشتند ، تعداد ۲۵ نفر از روسای شعب موفق بانک ملی ایران جوایز و  لوح های تقدیر خود را دریافت کردند. وی با تاکید بر آمادگی نظام بانکی برای تامین سرمایه در گردش کارخانجات تولیدی افزود : اولویت و سیاست دولت و بانک مرکزی حفظ اشتغال و تولید است .

در ابتدای این مراسم، فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با تعریف زوایایی مختلف بهره وری گفت : اگر اصول بهره وری در یک موسسه رعایت شود، موجب سود آوری بیشتر و کاهش هزینه ها و در نهایت رضایتمندی مشتریان و سهامداران خواهد شد .

در پایان این همایش که با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجربه و دستاورد‌های بین روسای موفق شعب و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور برگزار شد، سیروس مرندی، هومان حافظی و پرویز شریفی به نمایندگی از سایر روسای شعب موفق بانک ملی ایران ،لوح های تقدیر خود را دریافت کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر