بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس این طرح، راننده پس از تردد 20 روزه در محدوده زوج و فرد (محدوده کنترل آلودگی هوا)، باید به ازای هر روز حضور در این محدوده عوارض پرداخت کند.
کد خبر : ۱۸۷۸۴۰

به گزارش بورس نیوز، مجید کیانپور با انتقاد از طرح شورای شهر و شهرداری تهران برای کاهش دسترسی رانندگان به مناطق زوج و فرد، اظهار کرد: بر اساس طرح جدید شهرداری هر راننده در هر فصل، 20 روز مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد خواهد بود، یعنی یک راننده در فصل تابستان می تواند تنها 20 روز در این محدوده تردد کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در خانه ملت ادامه داد: بر اساس این طرح، راننده پس از تردد 20 روزه در محدوده زوج و فرد (محدوده کنترل آلودگی هوا)، باید به ازای هر روز حضور در این محدوده عوارض پرداخت کند.

وی با اعلام اینکه طرح جدید زوج و فرد نقض حقوق شهروندی محسوب می شود، گفت: متأسفانه شهرداری و شورای شهر تهران به جای حمایت و کمک به بهبود زندگی مردم مدام در حال دشوارتر کردن شرایط زندگی مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: تجربه نشان داده که اجرای طرح هایی مانند طرح زوج و فرد یا طرح ترافیک، کمک بزرگی به کنترل و کاهش آلودگی هوا نمی کند، اما مدیریت شهری پایتخت به بهانه کنترل آلودگی می خواهد طرح جدیدی را کلید بزند که به نظر غیرکارشناسی است.

کیانپور افزود: امروز شهرداری تهران با کمبود بودجه و اعتبار برای فعالیت های خود مواجه است، حال سوال پیش می آید که چرا شورای شهر و شهرداری تهران برای رفت کمبود اعتبارات به دنبال درآمدزایی از جیب مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز یکی از مسائل بزرگ کشور به ویژه پایتخت موضوع بیکاری است، حال قطعا با اجرای طرحی مانند طرح جدید زوج و فرد بسیاری از افراد، کار خود را از دست می دهند و این تبعات بسیاری را برای پایتخت به دنبال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر تهران به جای تدوین طرح هایی مانند طرح جدید زوج و فرد که صرفا موجب تشدید نارضایتی شهروندان پایتخت می شود، باید سازو کاری را برای تحقق عدالت شهری در تمامی امور بیاندیشد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در نشست امروز کمسیون تلفیق لایحه بودجه 98 صورت گرفت؛

واریز سهم شهرداری ها ظرف مدت یک ماه به حساب آنها

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت:

شعار دریافت مالیات در کشور ما

از منابع شرکت ملی نفت اختصاص می یابد؛

تخصیص 6هزار میلیارد تومان برای تامین قیر

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت:

اتصال 356 روستا به شبکه گاز طبیعی در ایلام

ارسال نظر