بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
عملکرد و مسئولیت‌های اجتماعی بانک رفاه بررسی شد؛

پرداخت 20 هزار وام اشتغال‌زایی/ تشریح عملکرد تخصیص اعتبارات این بانک

بانک رفاه با هدف ایفای مسولیت های اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم (1397-1392) تاکنون 20 هزار و 399 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از طریق نهادهای حمایتی به مبلغ 2 هزار و 101 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۸۷۹۸۵
به گزارش بورس نیوز، بانک رفاه برای ساخت یا مشارکت در احداث 15 باب مدرسه با تخصیص بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات مشارکت داشته است.

این بانک همچنین بیش از 177 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 2 هزار و 752 میلیارد ریال به مستمری بگیران پرداخت کرده است.

براساس این گزارش، اعطای هشت هزار و 239 فقره تسهیلات کمک برای حوادث غیرمترقبه مسکن (سیل، زلزله و ...) به ارزش 641 میلیارد ریال از جمله اقدامات این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

با هدف به‌سازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری نیز برای 2 هزار و 902 واحد مسکونی تسهیلات به مبلغ یک هزار و 758 میلیارد ریال پرداخت شده است.

حمایت از ساخت 28 هزار و 425 مسکن روستایی از طریق تسهیلات بانک رفاه به مبلغ سه هزار و 444 میلیارد ریال و نیز حمایت از ساخت 970 واحد مسکن مهر از طریق اعطای تسهیلات به مبلغ 338 میلیارد ریال از دیگر اقدام های انجام شده در این بخش به شمار می‌رود؛ بانک رفاه، همچنین 45 دستگاه آمبولانس به ارزش 99 میلیارد ریال را خریداری و به دانشگاه های علوم پزشکی اهدا کرده است.

رهایی یک هزار و 459 زندانی نیازمند با تخصیص مبلغ 382 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مسئولیت‌های اجتماعی بوده است، از سوی دیگر، کمک به سازمان های مختلف به ارزش حدود 38 میلیارد ریال، تکمیل 12 باب مدرسه و مسجد از طریق اهدای کمک به ارزش 18 میلیارد ریال و نیز خرید و ساخت مسکن برای 9 هزار و 119 نفر از خانواده های شهدا و جانبازان از طریق اعطای تسهیلات به مبلغ پنج هزار و 332 میلیارد ریال از دیگر اقدام های بانک رفاه بوده است.

حمایت گسترده در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری و توسعه فرهنگ ورزش به ویژه ورزش کارگری از دیگر اقدامات انجام شده توسط بانک رفاه در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر