بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دلیل اصلی موفقیت این بانک در کسب رتبه پنجم رتبه بندی ۱۰۰-IMI سال ١٣٩٧ سازمان مدیریت صنعتی، در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران با ٢٠٠ هزار میلیارد تومان دارائی، به‌خاطر ساختمان‌های بزرگ و تعدد شعب نیست بلکه به دلیل یک فرهنگ سازمانی خیلی قوی و منابع انسانی بسیار ارزشمند حاصل شده است.
کد خبر : ۱۸۸۰۲۶
به گزارش بورس نیوز، حجت‌اله صیدی ضمن تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری، تسلط بر امور بانکداری را از شروط مهم در ارائه خدمات موثر بانکداری به مشتریان عنوان کرد و افزود: سازمان‌های بزرگی همچون بانک صادرات ایران به واسطه تلاش کارکنان خود به این جایگاه رسیده‌اند. نام به خودی خود بزرگ نمی‌شود، ما وقتی یک نهال را می‌کاریم، در آینده خودمان از میوه آن بهره خواهیم برد و در سایه‌اش آرامش می‌گیریم. این خودمان هستیم که زندگی و سرنوشت‌مان را رقم می‌زنیم، اگر به سمت موفقیت قدم برداریم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در روند افزایش سرمایه بانک، تصویب پیشنهاد افزایش ٢٢٣ درصدی سرمایه اولیه بانک از میزان ٥٧ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به ١٨٦ هزار و ٥٦٣ میلیارد و ٢٠٨ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه در هیات مدیره  یادآوری کرد و با تأکید بر تلاش مضاعف همکاران شبکه برای رسیدن سازمان به سود مدنظر در سال آتی افزود: بایستی همچنان هزینه‌ها را کنترل و درآمدها را افزایش داد و این مستلزم همت بیش از پیش تمامی همکاران شعب و ستاد است.

صیدی با بیان اینکه بانک صادرات ایران در حال حاضر جایگاه مطلوبی در بورس دارد، گفت: وبصادر یکی از نقد شونده‌ترین سهام با افزایش بالاتر از ٤٠ درصد است.   

مدیر عامل بانک صادرات ایران افزود: وقتی بر روی مسائل بانکی تسلط داشته باشیم، خدمت یا محصول را بهتر به مشتری معرفی کرده، مشکل او را بهتر رفع و بدین ترتیب، خدمات گسترده‌تری را به مشتریان ارائه خواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر