بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:

فروش اینترنتی گوشت نتیجه مطلوب ندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: فروش اینترنتی گوشت نه تنها نتیجه مطلوب را ندارد بلکه معضل و مشکلات را نیز افزایش می‌دهد، باید تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت افزایش پیدا کند.
کد خبر : ۱۸۸۰۷۱

فروش اینترنتی گوشت نتیجه مطلوب ندارد

به گزارش بورس نیوز، جلال محمودزاده در خصوص توزیع گوشت گرم قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، گفت: فروش گوشت قرمز به صورت اینترنتی پاک کردن صورت مسئله است، چرا که همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند و به جای اینکه مشکل و دلیل ازدحام را حل کنند فروش را اینترنتی کرده‌اند تا در مقابل فروشگاه‌ها تجمع نکنند درحالی که مشکل کماکان ادامه دارد.

نماینده مردم مهاباد در خانه ملت با اشاره به اینکه به جای درمان بیماری گرانی گوشت قرمز تنها مرفین تزریق کرده‌اند و مشکل به صورت اساسی درمان نشده است، ادامه داد: فروش اینترنتی گوشت نه تنها نتیجه مطلوب را ندارد بلکه معضل و مشکلات را نیز افزایش می‌دهد، باید تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید توزیع گوشت از انحصار خارج شود و در تمامی مناطق و محلات فروشگاه‌هایی نیز که دارای امکانات کم هستند وارد چرخه توزیع گوشت ارزان قیمت قرار بگیرند، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توزیع گوشت به صورت اینترنتی ریشه مشکل را خشک نکرده و تنها قصد دارد انتشار تصاویر مقابل درب فروشگاه‌ها را مدیریت کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انحصار موجود در زمینه تنظیم بازار باید برداشته شود و تعداد عاملین توزیع گوشت افزایش پیدا کند، گفت: باید به میزان نیاز بازار داخلی گوشت تهیه و اجازه قاچاق دام به خارج از کشور داده نشود، لازم است تا دام مولد وارد کشور شود و بین دامپروران و کشاورزان با تسهیلات ارزان قیمت توزیع شود.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اینکه باید استرس و نگرانی بین مردم به واسطه افزایش قیمت گوشت قرمز کاهش پیدا کند، ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی و نزدیک شدن سال جدید در ایام نوروز به شدت دچار مشکل می‌شویم کمبود گوشت قرمز در بازار رخ می‌دهد، باید انحصار در واردات گوشت برداشته شود و اجازه بدهند شرکت‌های جدید نیز واردات انجام دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه با وجود انحصار در زمینه واردات گوشت قرمز کمتر از نیاز بازار واردات صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باید توزیع گوشت به صورت اینترنتی برداشته شود زیرا خریدار نمی‌تواند کیفیت گوشت را مشاهده کند و امکان کنترل قیمت نیز وجود ندارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات به کشاورزان با سود 7 درصد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مطرح کرد:

دام مولد به عنوان سرمایه ملی کشور

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

نظارت کافی روی واردات دام کشتارشده

ارسال نظر