بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
شنبه ۲۷ بهمن ماه صورت می‌گیرد؛

عرضه اولیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

۵۰ میلیون سهم "افق زنجیره کوروش" با محدوده قیمتی ۱۶۰۰ تا ۱۶۹۵ تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات بورس تهران در روز شنبه ۲۷ بهمن، روانه میز فروش شود.
کد خبر : ۱۸۸۱۱۸
به گزارش بورس نیوز، زمان قطعی عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش مشخص شد تا این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی هفدهمین شرکت جدید سال بازار شود.

مقرر شده شنبه مصادف با ۲۷ بهمن، ۵۰ میلیون سهم "افق" با محدوده قیمتی ۱۶۰۰ تا ۱۶۹۵ تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات بورس تهران روانه میز فروش شود.

در این رویداد سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی حداکثر ۲۰۰ سهم و با سرمایه ۳۳۹ هزار تومانی تعیین شده که با توجه به تجارب گذشته و استقبال متقاضیان، این سهمیه تغییر خواهد کرد.

موضوع فعالیت افق کوروش

آخرین موضوع فعالیت شرکت، بازاریابی مجاز غیر هرمی و غیر شبکه ای، خرید و فروش و توزیع و پخش و واردات و صادرات کلیه کالا‌های مجاز بازرگانی داخلی و خارجی و انبارداری و اعطای نمایندگی در داخل و خارج، تاسیس و راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی در داخل و خارج، عرضه مستقیم کالا و توزیع درب منازل و مکان ها، سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گرانبها، گواهی سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه گذاری نزد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز، سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت‌ها و هر گونه فعالیت‌های مجازی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد.

موسسین "افق"، شرکت گروه صنعتی گلرنگ، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع گلرنگ، شرکت گسترش گلرنگ پخش، شرکت تولیدی شیمیایی پاکشو و شرکت گسترش گلپخش اول بوده اند، اما اکنون سهامدار عمده شرکت گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش با مالکیت بیش از ۹۹ درصد سهام است.

آخرین وضعیت افق کوروش

سود هر سهم این شرکت در سال مالی گذشته ۶۸۴ ریال و درصد تقسیم شده بین سهامداران ۶۵۰ ریال معادل ۹۵ درصد بوده است. همچنین سیاست تقسیم سود برای عملکرد سال‌های مالی ۹۷ الی ۹۹ تقسیم ۹۰ درصد سود و برای سال‌های پس از آن بازه زمانی، حداقل ۷۵ درصد سود خواهد بود.
 
عرضه اولیه افق کوروش؛ از نقدینگی مورد نیاز تا جزئیات عرضه و سهمیه هر کد


جزئیات عرضه اولیه افق کوروش

زمان عرضه: شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
نماد: "افق "
نام شرکت: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
نام گروه: خرده ­فروشی، به استثنای وسایل نقلیه موتوری

موضوع فعالیت

بازاریابی مجاز غیر هرمی و غیر شبکه ای، خرید و فروش و توزیع و پخش و واردات و صادرات کلیه کالا‌های مجاز بازرگانی و...

سهامدار اصلی

شرکت گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش (۹۹%)

روش عرضه: بوک بیلدینگ (ثبت سفارش)
محل عرضه: بازار دوم بورس
میزان عرضه: ۵ درصد
میزان سرمایه: ۱۰۰۰ میلیارد ریال
میزان عرضه: ۵۰ میلیون سهم

مدیر عرضه: کارگزاری بانک ملت
متعهد خرید: س. توسعه صنایع گلرنگ
حداکثر سهام قابل خرید: ۲۰۰
دامنه قیمت: ۱۶۰۰۰ تا ۱۶۹۵۰ ریال
سقف تعهد خرید: ۵۰ درصد
حداکثر مبلغ خرید: ۳۳۹،۰۰۰ تومان
درصورت استقبال ۲۸۰ تا ۳۴۰ هزار نفری: حدود ۱۸۰ تا ۲۴۰ هزار تومان
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر