بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رئیس فروش رنگ های صنعتی کانسای ایران خبر داد:

تولید رنگ با تکنولوژی ژاپنی / آغاز تولید رنگ های تعمیراتی در داخل

بیش از 10 سال است که مهمترین تامین کننده رنگ های خودروسازان بزرگ مثل ایران خودرو کرمان موتور و مدیران خودرو هستیم .
کد خبر : ۱۸۸۱۳۴

مجتبی رسولی رئیس فروش رنگ های صنعتی و دکوراتیو شرکت رنگ کانسای ایران در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت رنگ کانسای ایران زیرمجموعه مستقیم شرکت رنگ کانسای ژاپن قرار دارد که بیش از 100 سال سابقه تولید انواع رنگ در دنیا دارد.

وی ادامه داد: شرکت کانسای ژاپن در سال 1918 تاسیس شده و هم اکنون در40 کشور دنیا حضور دارد.

رسولی تصریح کرد: در خاورمیانه هم زیرمجموعه کانسای میدلیست در دوبی، کانسای ایران در سال 1388 افتتاح شد و در حال حاضر مشغول تولید رنج وسیعی از رنگ های مختلف مثل رنگ های خودرویی، رنگ های صنعتی و پوشش محافظتی، رنگ های ساختمانی و دکوراتیو و سایر رنگ هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، است.

وی در مورد تولید رنگ های خودرویی نیز گفت: ما بیش از 10 سال است که مهمترین تامین کننده رنگ های خودروسازان بزرگ مثل ایران خودرو کرمان موتور و مدیران خودرو هستیم . با بسیاری از قطعه سازان داخلی همکاری می کنیم و رنگ هایشان را تامین کردیم. مخصوصا در پوشش های سی ای دی پوشش اولیه رنگ های خودروسازی انحصارش کاملا در دست شرکت ما است.

این فعال صنعت رنگ افزود: تولید رنگ های تعمیراتی خودرو را هم مدتی است که گسترش دادیم و در حال حاضر در حال تولید انبوه آنها و تجاری سازی هستیم تا بتوانیم در چندماه آینده به وفور به بازار عرضه کنیم. بحث پکیجینگ و لیبلینگ آن هم انجام شده و در چند هفته آینده کاملا وارد بازار می شود تا بتوانیم یک محصول باکیفیت و با تکنولوژی و فرمولاسیون کانسای ژاپن در بازار عرضه کنیم.

وی در مورد تاثیر تحریم ها بر ادامه فعالیت این شرکت ژاپنی در ایران نیز گفت: قطعا تحریم ها یکسری مشکلات ایجاد کرده است. از جمله اینکه در صنعت تولید رنگ ما یکسری ادتیوها و رماتیریال مان ممکن است آمریکایی و اروپایی باشند. غیر از حوزه خود کانسای که یک سری متریال خود ژاپن را استفاده می کنیم اما بعضی اوقات مواد آمریکایی و اروپایی استفاده می شود. اما چون کانسای یک مجموعه ای است که به صورت شبکه ای در دنیا وجود دارد از طریق کانسای مالزی، کانسای میدلیست و... یکسری متیریالمان را تامین می کنیم اما مشکل ما این بخش کار نیست.

رسولی تاکید کرد: مشکل ما بیشتر بوروکراسی داخل کشور است که برای تخصیص ارز، ثبت سفارش و برای ترخیص کالای خودمان از گمرکات داخلی به مشکل برخوردیم. البته تا جایی که وزارت صنعت توانسته کمک کرده و توانستیم مواد اولیه مان را وارد کنیم. اما اگردر این زمینه دولت بیشتر با تمام صنایع داخلی از جمله تولید رنگ همکاری کند ما بهتر می توانیم خدمات را به مشتریان ارائه کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد:

احتراقی بودن 55درصد موتور خودروها در سال 2030

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

مقایسه خودروهای تولیدی داخل با همتایان خارجی

راه خروج این صنعت آهنی از چرخه ضرردهی:‏

افزایش حمایت دولتی و تکیه بر دانش جوانان ایرانی

ارسال نظر