بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
برای افزایش سرمایه صورت گرفت؛

گزارش توجیهی چهار شرکت برای افزایش سرمایه

چهار شرکت گزارش توجیهی برای افزایش سرمایه برای حسابرس ارسال کردند.
کد خبر : ۱۸۸۳۳۸

گزارش توجیهی چهار شرکت برای افزایش سرمایه

به گزارش بورس نیوز، شرکت ریل سیر کوثر گزارش توجیهی هیات مدیره خود را در خصوص افزایش سرمایه رای اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارسال کرد.

«حسیر» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۴۷۱میلیارد و ۸۲۰میلیون و ۳۰۶هزار ریال به مبلغ ۹۴۳میلیارد و ۶۴۰میلیون و ۶۱۲هزار ریال افزایش دهد و این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته تامین می‌شود و هدف از این اقدام تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شرکت و با هدف افزایش سود آوری و اصلاح ساختار مالی ارایه می‌شود.

افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی در «وآذر»

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال معادل ۲۰۰درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل آورده نقدی سهامداران تامین شود و هدف آن اصلاح ساختار مالی شرکت، پرداخت بدهی بانکی، همچنین بهبود وضعیت پرتفو سرمایه‌گذاری است.

ارایه گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۴۵۸درصدی «شپترو» به حسابرس

شرکت پتروشیمی آبادان گزارش توجیهی هیات مدیره خود را در خصوص افزایش ۴۵۸درصدی سرمایه برای حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرد. این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۶۳۰میلیارد ریال به مبلغ ۳هزار و ۵۲۰میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش دهد. هدف شرکت از این اقدام اصلاح ساختار سرمایه وخروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت است.

افزایش سرمایه «ومعادن» به ۸۱هزارمیلیارد ریال

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات گزارش توجیهی هیات مدیره را در خصوص افزایش سرمایه به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرد. این شرکت سرمایه خود را از مبلغ ۳۴هزار و ۱۱۸میلیارد و ۳۸۹میلیون ریال به مبلغ ۸۱هزار و ۳۱۸میلیارد و ۳۸۹میلیون ریال معادل ۱۳۸درصد افزایش می‌دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود و به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌‌پذیر و تحصیل سهام جدید است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدایی سال جاری رخ داد؛

سود خالص ۳۳۳ ریالی «ومعادن»

نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد؛

رشد ۷۶درصدی سود «ومعادن»

ارسال نظر