بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
درصورت مالی میان دوره ای 9ماهه منتشر شد؛

174 ریال سود هر سهم «ذوب»

شرکت ذوب آهن اصفهان در اطلاعیه‌ای افزایش سرمایه طی جریان از سرفصل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به افزایش سرمایه در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را اصلاح کرد.
کد خبر : ۱۸۸۴۵۹

174 ریال سود هر سهم «ذوب»

به گزارش بورس نیوز، شرکت ذوب آهن اصفهان در اطلاعیه‌ای افزایش سرمایه طی جریان از سرفصل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به افزایش سرمایه در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را اصلاح کرد.

«ذوب» با سرمایه بیش از ۶۱هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۱۷۴ریال اعلام کرد. این شرکت سود عملیاتی را ۹هزار و ۶۲۲میلیارد ریال، سود خالص را ۵هزار و ۷۵۸میلیارد ریال و زیان انباشته را در پایان این دوره ۱۴هزار و ۵۱۶میلیارد ریال منتشر کرده است.

این شرکت از برنامه آتی خود به افزایش تولید به خصوص راه‌اندازی کوره بلند شماره یک و راه‌اندازی پروژه PCI و همچنین تولید محصولات کیفی - در مورد فروش نیر افزایش سهم فروش صادراتی اشاره دارد.

«ذوب» با توجه به روند قیمت‌ها و قیمت محصولات طویل شرکت (میلگرد و تیرآهن) تثبیت و پیش‌بینی کرده است میانگین نرخ فروش محصولات در 3 ماهه پایانی سال تقریباً قیمت ۹ماهه را تجربه می‌کند. همچنین با افزایش قیمت ذغالسنگ به دلیل تغییر مبانی محاسبه نرخ ۲۶درصد قیمت شمش فولاد خوزستان و افزایش قیمت سایر مواد، نرخ مواد اولیه در ۳ماهه پایانی رشد خواهد داشت. علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود در ۳ماهه اول سال۹۸ قیمت مواد اولیه متاثر از افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل تحریم‌ها و همچنین افزایش ناشی از افزایش قیمت‌ها در ابتدای سال، نرخ مواد اولیه مصرفی رشد خواهد داشت.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ميثم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
اين سودي كه تقسيم حردن بايد چطوري بگيريمش من١٥٠هزار تومن زده برام ولي نميدونم چطوري بگيرمش
حسن قاسمخانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
سلام سال ۹۷من ۱۵۰۰۰۰۰هزار سهم ذوب داشتم و هر سهم ۱۷و ۴ریال سود کرده ولی سودش بدا من نیومده چجوری باید سود شرکت بگیرم