بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
بررسی بورس نیوز از وضعیت فرآیند داوری جشنواره وب و موبایل ایران ؛

تخصصی تر شدن روند داوری جشنواره در سال جاری

به طور معمول فرآیند داوری در هر رویداد و مسابقه ای مورد انتقاد شرکت گنندگان قرار می گیرد اما باتوجه به برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در روزهای اخیر نظرات شرکت کنندگان این جشنواره را رد گفت وگو با بورس نیوز می خوانید.
کد خبر : ۱۸۸۵۳۱

به گزارش بورس نیوز، جشنواره وب و موبایل ایران که هرساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده برگزار می شود بعنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف محسوب می شود که از زمان تاسیس تاکنون نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته است.
در این جشنواره هرساله یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل در گروه های مختلف، با رای داوران برگزیده و تندیسی را دریافت می کنند.

در یازدهمین دوره این جشنواره که در سال جاری برگزار شد نیز شرکت‌های حاضر در جشنواره در پنج شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بهترین اپلیکیشن موبایل و گروه‌های ویژه تقسیم‌بندی و برترین آن‌ها از دو دیگاه داوری و مردمی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند که  نظرات شرکت‌کنندگان در این جشنواره را در خصوص فرآیند داوری در ذیل می‌خوانید.

در این خصوص آرمان والی مدیر وبسایت چطور در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: فرایند داوری جشنواره مناسب بود اما وبسایت‌ها و تیم‌های دیگری که لایق جایزه باشند نیز در حال فعالیت هستند.

علیرضا صادقیان موسس نت‌برگ نیز با بیان اینکه باتوجه به گزارش‌های ارسالی روش‌های خوب و موثری برای داوری این جشنواره انتخاب شده است، افزود: همیشه در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف در مورد فرآیند داوری و شاخص‌هایی که باید مورد ارزیابی قرار گیرند انتقاداتی مطرح می‌شود.

میلاد نوری داور جشنواره وب و موبایل نیز گفت: در هر دسته‌بندی این جشنواره 4 یا 5 کاندید در بخش موبایل و وبسایت شرکت کردند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در یازدهمین جشنواره وب و موبایل مورد ارزیابی 30 داور قرار گرفته اند، افزود: در سال جاری ضعف ها و انتقادات مطرح شده در سال های گذشته برطرف شدند و روند داوری نیز تخصصی‌تر انجام شد.

در پایان علی جدیدی طرح وب و برگزیده یازدهمین جشنواره وب و موبایل نیز در خصوص وضعیت فرآیند داوری این جشنواره به خبرنگار بورس نیوز گفت: عمومی شدن وبسایت‌ها موجبات درگیر شدن آن‌ها با سلایق مختلف را فراهم می کند اما در این جشنواره 5 کاندید نهایی در کنارهم قرار خواهند گرفت که در اینصورت داوران می توانند براساس معیارهای تعیین شده وب سایت‌های برتر را معرفی کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور اظهار کرد:

نقش بارز استارتاپ‌ها در فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و اشتغالزایی

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یازدهمین جشنواره وب و موبایل:

آینده بهتر ایران در گرو فعالیت فعالان حوزه فناوری است

رییس فراکسیون فضای مجازی مجلس:

نگاه فضای مجازی باید رو به آینده باشد

ارسال نظر