بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
با افزایش قیمت دلار؛

بهترین سفر تورهای داخلی است!

افزایش قیمت دلار در سال های اخیر مسئله جدیدی نیست و یکی از مسائلی که در چند ماه گذشته بر زندگی مردم تاثیر گزاشته افزایش نرخ دلار است. مسافرت رفتن هم یکی از مواردی است که تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۸۸۵۷۳

به گزارش بورس نیوز، با افزایش قیمت دلار از مرز ده هزار تومان و گران شدن بلیط هواپیما، سفرهای خارجی نظیر تور استانبول با استقبال کمتری نسبت به گذشته روبرو شده و مردم برای سفر و گردشگری به شهرهای داخلی روی آورده اند.

همانطور که می دانید کشور عزیزمان ایران کشوری چهار فصل می باشد که در هرفصلی از سال شهری برای بازدید و گشت و گذار را به شما پیشنهاد می کند.

اگر که قصد سفر دارید بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین تورهای داخلی را برای گردشگری به شما پیشنهاد کنیم:

تور کیش ؛ مهیج ترین تور داخلی

جزیره کیش آنقدر زیبا و جذاب است که هر ایرانی حداقل یکبار لازم است که با تور کیش به این منطقه سفر کند و از زیبایی های آن دیدن کند. جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس است که از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان است.

جزیره کیش مانند نگینی در دریای آبی خلیج فارس می درخشد و از دیدنی ترین مناطق استان هرمزگان است.

برای فرار از شلوغی زندگی شهری و رفع خستگی، کیش یکی از بهترین گزینه هاست. این جزیره یکی از 4 منطقه در جهان است که اکسیژن خالص آن از سایر مناطق بیشتر است و شما بعد از گشت و گذار در این شهر خیلی خسته نمی شوید. همچنین برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند یکی از بهترین مکان‎هاست.


همانطور که می دانید مناطق جنوبی کشورمان دارای آب و هوای گرم و خشک است و تابستان های آن بسیار گرم است. پس بهترین زمان سفر به این جزیره فصول سرد سال است که دارای آب و هوای معتدل و خنک است.

البته که در بهار هم یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره است و تور کیش نوروز هم بخاطر تعطیلات و برگزاری جشنواره و کنسرت ها بیش از سایر زمان ها مورد توجه مسافران قرار می گیرد. شما می توانید برای مشاهده تورهای کیش به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد جزیره ی کیش بخاطر دارا بودن سواحل زیبا، جاذبه های تاریخی، مراکز خرید، هتل ها و رستوران های جذاب مورد استقبال گردشگران است. اما آنچه که بیش از هرچیزی گردشگران را به این جزیره ی زیبا می کشاند تفریحات پر هیجان کیش است.

کیش دارای سواحل متعددی برای تفریح است که این جزیره ی زیبا را جذاب تر می کند. برای تفریح در سواحل کیش گزینه های زیادی را پیش رو دارید که از جذاب ترین و گران ترین این تفریحات می توان پاراسل سواری، پرواز با گلایدر و فلای بورد را نام برد.

سایر تفریحاتی که در این جزیره به شما پیشنهاد می کنیم جت اسکی، شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی و کیبل اسکی است که می تواند حال و هوایتان را عوض کند.

البته که قایق سواری، گشت با کشتی های تفریحی و غواصی در دل آب های خلیج فارس و تماشای ماهی های رنگارنگ برایتان به یادماندنی خواهد بود.

برای تفریح پارک های آبی چون پارک آبی اوشن، پارک آبی بادی مارینا و یا پلاژ بانوان و آقایان به صورت مجزا از گزینه هایی است که در سفرتان می توانید تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری کیش که باید در لیست گردشگری تان قرار دهید و بدون بازدید از این جاذبه ها سفرتان به کیش کامل نمی شود؛ شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، پارک دلفین ها ، باغ پرندگان، جزیره هندورابی، روستای باغو، باغ آهوان، آکواریوم کیش، کلبه هور و درخت سبز را می توان نام برد.

تور مشهد؛ سفری زیارتی سیاحتی

تور مشهد یکی از تورهای داخلی پرطرفدار است که به یمن وجود بارگاه امام رضا (ع)، مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشورمان ایران است که علاوه بر زیارت امام رضا علیه السلام، جاذبه های زیادی برای دیدن و گشت و گذار دارد. شهر مشهد دارای امکانات گسترده ای برای گشت و گذار است و در تعطیلات و بیشتر ایام سال میزبان زائران و مسافران است.

همانطور که می دانید شهر مشهد بسترهای لازم را برای گردشگری دارد و بسته به سبک گردشگری، شما می توانید سفری ارزان و یا سفری لوکس و مجلل را به مشهد داشته باشید.

گردشگران عموما با هواپیما یا قطار به مشهد سفر می کنند. همچنین شهر مشهد اقامتگاه های زیادی از لوکس و مدرن تا به صرفه و کم هزینه را دارد و از این بابت شما نگرانی برای اقامت در مشهد نخواهید داشت.

البته برای سفر ارزان به مشهد می توانید سراغ تورهای دقیقه نودی رفته و برای سفر خود تور لحظه آخری رزرو کنید.

همانطور که گفتیم شهر مشهد در بیشتر زمان ها مملو از مسافر است اما در تعطیلات و مناسبت هایی چون ایام عید، و ایامی مانند ولادت و شهادت امام رضا (ع)، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و سایر مناسبت های مذهبی و تعطیلات تابستان بیش از سایر زمان ها شلوغ است.

با توجه به اینکه مشهد در زمستان ها دارای اقلیم سرد و خشک است و تابستان های گرم و خشکی دارد؛ در زمستان ها بخاطر شدت سرما مسافران کمتری به این شهر سفر می کنند و از هر زمانی خلوت تر است و شما می توانید در این زمان با قیمت مناسب تری به سفر بروید.

اولین مکانی که گردشگران در سفرشان به مشهد به بازدید از آن می پردازند، حرم امام رضا است. زیارت امام مهربانی ها و بازدید از حرم روز اول سفر شما را به خودش اختصاص می دهد. علاوه بر گشتن در صحن ها و رواق ها و آرامگاه های داخل و اطراف حرم می توانید به بازدید از موزه آستان قدس رضوی هم بپردازید؛ یکی از بزرگترین موزه های ایران است که یک موزه و 10 گنجینه ارزشمند را در دل خود جای داده است. علاوه بر آشنایی با تاریخ حرم رضوی و مشاهده اشیاء تاریخی و قدیمی آن می توانید از گنجینه ی اسکناس، سکه، تمبر، اقلام پستی، آبزیان و ... هم بازدید کنید.

شهر مشهد جاذبه های زیادی برای دیدن و گشت و گذار دارد؛ بناهای تاریخی، مقبره و آرامگاه بزرگان، مراکز تفریحی، پارک ها، پارک های آبی و طبیعتگردی.

از جمله بناهای تاریخی مشهد می توانیم بازدید از گنبد هارونیه، مدرسه عباسقلی خان، چهار باغ و چهارطاقی بازه هور را به شما پیشنهاد کنیم.

آرامگاه فردوسی یکی از مکان هایی است که مورد توجه گردشگران است و علاوه بر این می توانید از آرامگاه بزرگانی چون خواجه ربیع، خواجه اباصلت، مهدی اخوان ثالث و نادرشاه افشار دیدن کنید.

خانه ملک، خانه توکلی، خانه پیشه وران و فرهنگسرای بهشت از خانه های تاریخی و دیدنی در شهر مشهد است که حال و هوای قدیمی و تاریخی را در خود دارد.

برای گشت تفریحی در مشهد سراغ پارک های معروف مشهد از جمله پارک وکیل آباد، پارک ملت، پارک کوهسنگی، پارک ملی مشهد و باغ گیاهشناسی بروید.

برای طبیعتگردی هم می توانید به اطراف مشهد رفته و از مکان هایی چون روستاهای تاریخی مشهد، دره هفت غار، آبشار ارتکند و چشمه گیلاس دیدن کنید.

تور قشم ؛ سفر به جزایر جنوبی

علاوه بر کیش، تور قشم نیز یکی از مسیرهای پر طرفدار برای گردشگری است که هرساله میزبان گردشگران زیادی است. قشم یکی از مقاصد خاص و جذاب است که بخاطر داشتن مکان های خاص و طبیعت و ژئوپارک هایی که شبیه شان را در ایالت آمریکا می توان دید باعث شده که این جزیره گردشگران خارجی را هم به سمت خود جذب می کند.


قشم به اندازه کیش جذاب و مدرن نیست ولی با داشتن طبیعت بکر، مکان های مرموز، جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی، غارهای دیدنی، تفریحات آبی، مراکز خرید، هتل ها و اقامتگاه ها مورد توجه و استقبال گردشگران است.

با توجه به گرم و خشک بودن اقلیم مناطق جنوبی کشور، بیشترین سفر به جزیره قشم در فصول سرد سال و تعطیلات نوروز صورت می گیرد.

جاذبه های گردشگری قشم زیاد و متنوع است؛ تنگه چاهکوه، غار نمک، جزایر ناز، جنگل های دریایی حرا، آب انبار بی بی، غار خربس، قلعه پرتغالی ها، سد گوران، بام قشم، گورستان های تاریخی قشم، کاسه سلخ، دره ستارگان، و لاک پشت های پوزه عقابی از دیدنی های این جزیره هستند.

همچنین اگر به حیات وحش علاقه دارید در قشم مکان هایی همچون پارک کروکودیل ها و آکواریوم پروانه طلایی می تواند مناسب شما باشد.

در انتها گفتنی است که آرشین پرواز آرزروی سفری خوش برای شما را دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت آرشین پرواز به نشانی www.arshinparvaz.com مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ (آقای سیفی) تماس حاصل کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر