بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

واردات گوشت باکیفیت و عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: واردات گوشت با کیفیت و عرضه آن به طور گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی محلی می‌تواند چهره ناپسند صف‌های گوشت را از سطح شهر محو کند و مردم به آسایش نسبی در تامین این کالای اساسی خود برسند.
کد خبر : ۱۸۸۵۸۵

واردات گوشت باکیفیت و عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش بورس نیوز، سیدابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت قرمز، گفت: به‌یقین مسئولان باید برای عرضه بیشتر، منسجم و منظم گوشت قرمز فکری کنند چراکه ادامه این روند نه در شان مردم است و نه برای آن‌ها قابل تحمل، ضمن آنکه باید هرچه سریع‌تر جلوی قاچاق دام زنده ماده به عنوان یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود گوشت قرمز گرفته شود.

نماینده مردم یزد و صدوق در خانه ملت ادامه داد: واردات گوشت با کیفیت و عرضه آن به طور گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی محلی می‌تواند چهره ناپسند صف‌های گوشت را از سطح شهر محو کند و مردم به آسایش نسبی در تامین این کالای اساسی خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت پرورش دام ماده در استان‌های مختلف توسط وزارت جهاد کشاورزی نیز راه دیگری است برای برون‌رفت از مشکل کمبود گوشت، افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز تقاضا برای خرید گوشت قرمز و مرغ و دیگر کالاهای اساسی ازسوی مردم بیشتر و احتمالا بحران نیز در صورت عدم مدیریت تهیه و توزیع این کالاها افزایش پیدا خواهد کرد لذا مسئولان باید شبانه روز به صورت ستادی پیگیر حل این مشکل باشند.

موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه مسئولان میزان کمبود گوشت را می‌دانند لذا باید براساس نیاز وارد کنند اما در ساماندهی بازار گوشت تعلل می‌شود، بیان کرد: تا سال گذشته مردم تمایلی به گوشت یخی نداشتند لذا اکنون باید دید چه بلایی بر سر آن‌ها آمده که در صف‌های طولانی گوشت یخی می‌ایستند!

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد: آخرین بار هفته گذشته مقداری گوشت چرخ کرده گوسفندی خریدم که قیمت آن بالا بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قانون کنونی چک سفید امضا به دولت است

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

وضعیت توزیع گوشت گرم بدتر از هفته‌های گذشته

با هدف کاهش قیمت انجام می شود؛

برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

کارت الکترونیکی برای توزیع کالای اساسی

ارسال نظر