بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت:

کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر انبارها مملو از کالاست، افزود: کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، اما مردم باید نیاز خود را خریداری کنند.
کد خبر : ۱۸۸۶۴۰

کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد

به گزارش بورس نیوز، محمد طحان‌پور درخصوص قیمت لوازم خانگی گفت: قصد بنده این نبود که به جامعه این موضوع را القا کنم که لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، بلکه با توجه به نزدیکی به پایان سال کارخانه‌ها باید عیدی و حقوق پرداخت کنند، لذا مردم باید برای پایان سال کالا و لوازم خانگی خریداری کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر انبارها مملو از کالاست، افزود: کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، اما مردم باید نیاز خود را خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد اولیه تا حدودی افزایش یافته است، ادامه داد: گرانی کالا با گرانفروشی تفاوت دارد، کالاها گران شده، اما این موضوع هر ساله با توجه به افزایش حقوق و دستمزد قیمت کالاها تا درصدی افزایش می‌یابد و در این بخش باید عنوان کرد که بازار کشش افزایش قیمت را ندارد.

طحان پور با تاکید بر اینکه هیچ جا عنوان نکرده‌ام که قیمت لوازم خانگی سال آینده 40 درصد افزایش می‌یابد، بیان کرد: اصناف توزیع‌کننده لوازم خانگی هستند نه تولیدکننده، و تنها می‌تواند سود قانونی به آن اضافه کند، لذا اگر کارخانه‌ها یا فروشندگان لوازم خانگی این کالاها را عرضه نکنند، مردم می‌توانند به اصناف شکایت کرده که با جدیت با آنها برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: هر فروشنده‌ای از لیست قانونی فروش تخطی کند، با آن فرد برخورد می‌شود، لذا مردم باید از فروشندگان فاکتور دریافت کنند تا رقم فروش کالا مشخص شده و اگر شخصی تخطی کرده بر این اساس با وی برخورد شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر