بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
در گروه صنعتی ایران خودرو انجام شد؛

بیش از 2100 خودرو تولید روزانه ایران خودرو

با حمايت هاي صورت گرفته از سوي دولت و رونق دوباره خطوط توليد سازندگان، گروه صنعتي ايران خودرو موفق به افزايش تيراژ روزانه و توليد دوهزار و۱۹۱دستگاه خودرو در چهارم اسفندماه شد.
کد خبر : ۱۸۸۸۵۵

بیش از 2100 خودرو تولید روزانه ایران خودرو

به گزارش بورس نیوز، با حمايت هاي صورت گرفته از سوي دولت و رونق دوباره خطوط توليد سازندگان، گروه صنعتي ايران خودرو موفق به افزايش تيراژ روزانه و توليد دوهزار و۱۹۱ستگاه خودرو در چهارم اسفندماه شد.

برمبناي اين گزارش، تمامي تلاش مجموعه گروه صنعتي ايران خودرو حفظ عدد توليد بالاتر از دوهزار دستگاه روزانه است.

در حوزه فروش نيز متناسب با افزايش تيراژ توليد و به محض تجاري شدن، خودروها تحويل مشتريان مي‌شود و در روزهاي اخير تعداد قابل توجهي از محصولات ايران خودرو وارد بازار شده است.

همچنين، فروش فوري روزانه محصولات ايران خودرو نيز براساس مجوزهاي لازم صورت مي‌گيرد كه اين اقدام نيز در مسير دستيابي به نقطه تعادل در بازار آزاد ادامه خواهد داشت.

درحال حاضر تسهيلات اختصاص يافته به قطعه‌سازان از سوي دولت، درحال طي مراحل اجرايي است كه با تحقق آن و تزريق نقدينگي بيشتر، وضعيت توليد در زنجيره ارزش خودرو روز به روز بهبود خواهد يافت.

با ادامه روال كنوني و بهبود شرايط توليد در روزهاي آينده، پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال اهداف تعيين شده توليد محقق شده و نياز بازار در روزهاي پاياني سال تامين شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر