بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مدیر برنامه ریزی کنگره آسیب شناسی آموزش در نظام پولی و مالی کشور گفت: این کنگره با حضور کارشناسان و مدیران آموزشی کشور برگزار و با هدف بررسی و ارزیابی واحدهای آموزش در نظام پولی و مالی کشور برگزار می شود.
کد خبر : ۱۸۸۸۷۲


به گزارش بورس نیوز، داغانی مدیر برنامه ریزی کنگره آسیب شناسی آموزش در نظام پولی و مالی کشور در گفت‌وگو با بورس نیوز گفت: ساختار این کنگره از سال 95 و با همکاری دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی ، سازمان سنجش و آموزش کشور، جمعیت توسعه علمی ایران و نشریه تحلیل مالی بعنوان اعضای کمیته مشورتی تشکیل این کنگره تشکیل شد.

وی ادامه داد: در سال 96 نیز در جلسه ای با حضور کمیته مشورتی اعضای پیشکسوتان بانک مرکزی، مدیران آموزش بانک ها و یک نفر از سیستم آموزش مالی در خصوص استخراج محورهای کنگره و نحوه اجرای تصمیم گیری شد که به موجب آن مقرر شد که کنگره ای با موضوع آموزش در نظام پولی و مالی کشور برگزار شود.

داغانی با اشاره به اینکه این کنگره با حضور کارشناسان و مدیران آموزشی کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کنگره بررسی و ارزیابی واحدهای آموزش در نظام پولی و مالی کشور است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر