بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد و دغدغه‌هایی برای تامین کالاهای اساسی در آخر سال و ماه مبارک رمضان داشتیم و تلاش و برنامه ریزی می کنیم تا کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر : ۱۸۸۹۴۲

ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تاکید دولت و به تبع آن تلاش وزارت صنعت، معدن و معطوف به حفظ وضعیت فعلی تولید، تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم با قیمت مناسب است.

وی با اشاره به اینکه حفظ تولید و اشتغال توام با یکدیگر است، افزود: ستادهای مختلفی برای پیشبرد برنامه‌ها از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد تنظیم بازار، ستاد اقتصاد مقاومتی، جلسه سران قوا و... وجود دارد تا در تهاجم اقتصادی دشمن با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سربلند بیرون بیاییم.

رحمانی ادامه داد: مجموعه وزارت صنعت در تلاش برای حل مشکلات، چیزی کم نمی‌گذارد و خستگی و محدودیت زمانی برای مجموعه معنی ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در تامین مواد اولیه دغدغه‌های وجود داشت که با همراهی و همکاری مدیران، به خصوص در بخش‌هایی که نیاز به واردات بود، حل شد و مواد اولیه تولید تامین شد‌.

رحمانی افزود: ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد و دغدغه‌هایی برای تامین کالاهای اساسی در آخر سال و ماه مبارک رمضان داشتیم و تلاش و برنامه ریزی می کنیم تا کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛

دستور وزیر صنعت به شهرک های صنعتی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

سود مصرف‌کننده و مغازه‌دار در نمایشگاه های بهاره

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

واردات گوشت باکیفیت و عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ارسال نظر