بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدیرعامل موسسه تحقیقاتی ایران ترانسفو گفت: محصولات این شرکت به دلیل وارداتی بودن برخی از مواداولیه تولید با افزایش قیمت مواجه شد اما در حال حاضر قیمت‌ها به ثبات رسیده‌اند و در سال آینده نیز در صورت صلاحدید مدیران شرکت و هلدینگ تغییری در قیمت محصولات ایجاد نشود.
کد خبر : ۱۸۹۱۹۰
ادامه ثبات قیمتی محصولات ایران ترانسفو در سال آینده
مهدی هادی نژاد مدیرعامل موسسه تحقیقاتی ایران ترانسفو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: تولیدات باکیفیت و در سطح محصولات جهانی یکی از ویژگی‌های مهم کشور محسوب شود که باتوجه به دانش فنی و فناوری نهادینه شده در ایران ترانسفو این شرکت نیز به طور روزانه به روز می شود.
وی ادامه داد: ایران ترانسفو یکی از تولیدکنندگان محصولات در سطح رتبه‌های جهانی بوده که تولیدات آن قابلیت رقابت با محصولات مشابه جهانی را دارد.

مدیرعامل موسسه تحقیقاتی ایران ترانسفو ادامه داد: تک رقمی شدن رتبه تولید و کیفیت محصولات از اهداف مهم این شرکت محسوب می شود.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت بازار سرمایه در سال 98 نیز گفت: در سال جاری تمامی حوزه‌ها با واکنش هیجانی مواجه شدند که این امر زمینه‌ای برای ایجاد سردرگمی در نرخ مواد اولیه تولید و فروش محصولات را فراهم کرد که تاثیرات آن در بازار سرمایه نیز مشاهده شد.

هادی‌نژاد با اشاره به اینکه محصولات شرکت ایران ترانسفو نیز به دلیل وارداتی بودن برخی از مواد‌اولیه تولید با افزایش قیمت مواجه شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت‌ها به ثبات رسیده‌اند که در سال آینده نیز در صورت صلاحدید مدیران شرکت و هلدینگ تغییری در قیمت محصولات ایجاد نشود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر