بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
عرضه محصولات فولادی طی سال‌های گذشته در بستر بورس کالا باعث شفافیت، رقابت و سرعت فروش محصولات در بنگاه‌های فولادی شده است که این اتفاق به رونق اقتصادی به لحاظ گردش مالی سریع تر و مطمئن تر را به همراه داشته است.
کد خبر : ۱۸۹۲۳۰

به گزارشبورس نیوز، اردشیر سعدمحمدی گفت: عرضه محصولات فولادی در بستر بورس کالا باعث شفافیت، رقابت و سرعت فروشمحصولاتدر بنگاه‌های فولادی شده که این اتفاق به رونق اقتصادی کمک می‌کند.

عضو هیات عامل ایمیدروبیان کرد: دسترسی به محصول باکیفیت و ارتباط مالی شفاف‌تر در اقتصاد از مزایای اولیه عرضه محصولات در بورس کالا است.

وی درباره صادرات فولاد به وسیله بورس کالا توضیح داد: با صادرات فولاد از طریق بورس کالا و ایجاد مزیت‌هایی در این خصوص مانند معافیت مالیاتی در حوزه صادرات، جذابیت ورود تولیدکنندگان به رینگ صادراتی بورس کالا بیشتر می‌شود و شاهد شفافیت در بخش صادرات نیز خواهیم بود.

عضو هیات عامل ایمیدرو افزود: بورس کالا مسیر شفاف و بین‌المللی بوده که کارکردهای آن برایاقتصاددر دنیا به اثبات رسیده است، به همین دلیل عده محدودی که در مسیر توسعه این بازار قرار می‌گیرند به نظر من نمی‌توانند تاثیری در روند توسعه این بازار داشته باشند.

وی درباره رقابت مشتریان در بورس کالا تاکید کرد: در بورس کالا، مشتریان بنگاه‌ها به رقابت بهتری می‌پردازند، رابطه عرضه و تقاضا که یک فرمول بین المللی برای کشف قیمت‌هاست به بهترین شکل ایجاد و کیفیت محصولات نیز برای همگان مشخص می‌شود.

سعدمحمدی در پایان گفت: همه می‌دانند که بورس کالا تحول ساختاری در مبادلات کالاها ایجاد کرده است و مسئولان باید سازوکارهای این بورس را برای سرعت بالاتر، شفافیت فراهم کرده تا همه فعالان اقتصادی از مزایای کامل این بورس برخوردار شوند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان مطرح کرد:

رتبه دهم ایران در رده بزرگترین فولادسازان جهان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

تنظیم بازار کالاهای اساسی به وسیله بورس کالا

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد:

بورس کالا از ظرفیت‌های مهم اقتصادی کشور

ارسال نظر