بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

بهره برداری از 99 واحد مسکن مهر تا پایان سال

درباره شرایط پیشرفت پروژه مسکن مهر در کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است که پروژه کلان مسکن مهر تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.
کد خبر : ۱۸۹۲۳۷

به گزارش بورس نیوز، سیدابوالفضل موسوی بیوکی درباره شرایط پیشرفت پروژه مسکن مهر در کشوراظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است که پروژه کلان مسکن مهر تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم یزد و صدوق در خانه ملت ادامه داد: در شرایط کنونی صورت مسئله پروژه مسکن مهر کاملا روشن است، بر اساس گزارش مسئولان مربوطه، در کل حدود 400 هزار واحد برای ارائه به متقاضیان باقی مانده است.

وی افزود: به اعتقاد بنده عامل اصلی در تکمیل پروژه مسکن مهر، اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های باقی مانده و تکمیل زیرساخت‌ها است.

موسوی بیوکی گفت: بر اساس اطلاعات تقریبا 250 هزار واحد مسکن مهر فاقد زیرساخت‌های لازم هستند، که تکمیل این بخش‌ها بودجه بسیار کلانی می خواهد، از این رو مجلس در بودجه سال 98 به وزارت راه و شهرسازی مجوز داده که از محل اعتبارات داخلی خود برای تکمیل این پروژه هزینه کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین در بودجه سال 98 تمهیدات ویژه‌ای برای افزایش سرمایه بانک مسکن دیده شد تا از این طریق نیز اعتبارات قابل قبولی برای تزریق به پروژه مذکور صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه پروژه مسکن مهر باید در سال 99 به اتمام برسد، گفت: این پروژه از دولت نهم آغاز و در دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تداوم یافت، اگر این پروژه بیشتر از این زمان ادامه یابد، مشکلات بسیاری رخ خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم پرونده پروژه مسکن مهر در سال 98 و 99 بسته شود تا فضا برای برنامه‌ها و اقدامات جدید دولت در عرصه ساختمان‌سازی باز شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر