بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: درحال حاضر گاز مایع (ال‌پی‌جی) به میزان قابل ملاحظه‌ای در شرکت ملی گاز ایران تولید می‌شود به گونه‌ای که قادر به فروش حجم زیادی از این محصول در بازارهای جهانی هستیم.
کد خبر : ۱۸۹۳۹۸

به گزارش بورس نیوز، حسن منتظرتربتی درباره برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران برای سال 98، اظهار کرد: درحال حاضر گاز مایع (ال‌پی‌جی) به میزان قابل ملاحظه‌ای در شرکت ملی گاز ایران تولید می‌شود به گونه‌ای که قادر به فروش حجم زیادی از این محصول در بازارهای جهانی هستیم.

وی افزود: مانیتورینگ و کنتورهای هوشمند گاز از دیگر مسائل مهم شرکت ملی گاز ایران در سال 98 خواهد بود که اکنون در حال انجام اقدام‌هایی هستیم تا موضوع کنتورهای هوشمند به نتایج بهتر و ملموس‌تری برسد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بیان کرد: دغدغه‌های شرکت ملی گاز ایران درباره قطع گاز در زمستان و نقاط ضعف شبکه به طور تقریبی رفع شده است.

تربتی برنامه‌ریزی مناسب برای انتقال گاز تولیدی فازهای جدید پارس جنوبی را از موضوعات مهم این شرکت در سال 98 عنوان و ادامه داد: پروژه‌های خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز از فعالیت‌های مهم شرکت ملی گاز ایران هستند که در کنار طرح‌های گازرسانی به مرور کامل می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری نسبت به تحلیل هزینه‌های شرکت ملی گاز ایران، توضیح داد: با توجه به تجارب مدیریت شرکت ملی گاز ایران در سال‌های گذشته، باید به شاخص‌های نوین برای مدیریت صحیح‌تر و کم‌هزینه‌تر این شرکت دست یابیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی گاز ایران را شرکتی مردمی توصیف کرد و گفت: بر ما واجب است که ریشه اعتماد مردم نسبت به شرکت ملی گاز ایران را همیشه بالنده نگه داریم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال عملکرد وزارت نفت در بخش گازرسانی؛

نمایندگان مجلس از وزارت نفت قدردانی کردند

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز خبر داد:

ایمن سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

اتصال گاز همه شهرهای لرستان

با حضور رئیس جمهوری اتفاق افتاد؛

افتتاح پالایشگاه فازاهای 13،22 و 24 پارس جنوبی

ارسال نظر