بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
ازسوی وزیر اقتصاد مطرح شد:

درخواست تمدید معافیت مالیاتی بورسی ها

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم درخواست تمدید معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی مورد تایید شورا عالی هماهنگی اقتصادی قرار گیرد زیرا این امر زمینه ساز رونق تولید در کشور محسوب می شود.
کد خبر : ۱۸۹۸۵۶
به گزارش بورس نیوز، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه شعار سال های گذشته در راستای رونق تولید داخلی بوده است، گفت: انتظار می رود در سال 98 با تقویت بنیان ها و بهبود فضای کسب و کار، تولید داخل رونق یافته و به تبع آن شاهدافزایش میزان عرضه محصولات نیز  باشیم.
وی بابیان اینکه این امر زمینه ای برای افزایش اشتغال در کشور محسوب می شود، ادامه داد: گمرکات نیز در تسهیل روند اشتغالزایی تاثیر گذار هستند به‌عنوان مثال تسهیلاتی که در روند ورود قطعات یدکی و مواد اولیه و کالاهای سرمایه ای و صادرات غیرنفتی برداخت می شود موجبات کمک به تولید داخلی را فراهم می کند.

وزیراقتصاد با اشاره به نقش بیمه و بانک در رونق تولید ادامه داد: این دو نهاد باید فضایی فراهم کنند تا فعالین اقتصادی اقدامات خودرا با سهولت بیشتری انجام دهند و از طریق اخذ تسهیلات از نظام بانکی و ایجاد اطمینان نسبت به بیمه شدن در روند بهبود تولید گام بردارند.

دژپسند اقدام سریع شرکت های بیمه در پرداخت خسارات را از دیگر واجبات سال جدید دانست و گفت: تسهیل فرآیند نظام مالیاتی باید نیز کمکی در این زمینه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم درخواست تمدید معافیت مالیاتی شرکت های بورسی مورد تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار گیرد زیرا این امر کمکی در راستای رونق تولید محسوب می شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:

دوره طلایی بورس در سال گذشته

وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:

دوره طلایی بورس در سال گذشته

ارسال نظر