بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

افزایش قیمت سیمان تا اواخر ماه جاری/ لبخند «صادراتی» سیمانی‌ها برای بازسازی سوریه و عراق

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: یک موسسه مالی معتبر باید گزارشی در خصوص قیمت تمام شده سیمان آماده کند که در صورت نهایی شدن این گزارش و باتوجه به شرایط بازار سیمان قیمت این محصول تا اواخر فروردین ماه افزایش می یابد.
کد خبر : ۱۸۹۹۰۳

عبدالرضا شیخان دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان در گفت و گو با بورس نیوز گفت: باتوجه به شرایط سال جاری به نظر می رسد که صنعت سیمان نسبت وضعیت مطلوبی را تجربه کند.

وی با بیان اینکه صادرات، قیمت گذاری واقعی و پوشش هزینه های سرسام آور صنعت سیمان عاملی برای رشد این صنعت در سال 98 محسوب می شود، گفت: امیدواریم که به تبع سفر رییس جمهور به عراق و سوریه تغییراتی در زمینه ترانزیت کالا به سوریه ایجاد شود.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه در سال 98 میزان صادرات این محصول به سوریه افزایش می یابد، ادامه داد: سوریه نیاز به بازسازی زیادی دارد که بسیاری از پیمانکاران کشور نیز در این زمینه فعالیت می کنند بنابراین مصالح ساختمانی مورد نیاز نیز از طریق ایران تامین می شود.

شیخان با اشاره به اینکه افزایش میزان صادرات سیمان در وضعیت سهام شرکت های صادرات محور موثر خواهد بود، افزود: به تبع افزایش میزان صادرات در داخل کشور رقابت منفی داخل کشور کاهش و درآمد شرکت ها نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه پیگیر های لازم در راستای تعیین قیمت واقعی سیمان در حال انجام است، ادامه داد: تعیین قیمت واقعی سیمان موجبات افزایش سود شرکت های سیمانی را فراهم می کند.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان در خصوص افزایش قیمت این محصول در سال 98 نیز تصریح کرد: یک موسسه مالی معتبر باید گزارشی در خصوص قیمت تمام شده سیمان آماده کند که در صورت نهایی شدن این گزارش و باتوجه به شرایط بازار سیمان قیمت این محصول تا اواخر فروردین ماه افزایش می یابد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر بازرگانی هلدینگ سیمان غدیر:

راه نجات صنعت سیمان، صادرات است

مدیر بازرگانی هلدینگ سیمان غدیر:

راه نجات صنعت سیمان، صادرات است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
صدری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
یکی از ضعف های شرکت های سیمانی بازاریابی خارج از کشور میباشد چگونه است که زعفران ایران توسط شرکت های اسپانیایی به سایرکشورهاصادر میشود ولی سیمان را قادر به کشورهای همجوار نیستیم.
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
باوجوداینهمه خرابی ناشی ازسیلاب بهترنیست اول فکری به خانه نمایید؟