بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
بررسی عملکرد اسفندماه این بانک نشان می‌دهد؛

عملکرد ضعیف تراز سالانه عملیات بانک را منفی کرد

این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، زیان خالصی معادل 4.966 میلیارد ریال را منتشر کرده که با توجه به تحقق 5.429 میلیارد ریال زیان انباشته شرکت در این دوره باید منتظر ماند و دید امسال قرار است این بانک از چه محلی زیان بانک در انتهای سال را کاهش دهد.
کد خبر : ۱۸۹۹۴۰

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در عملکرد 11 ماهه ابتدایی سال بانک اقتصاد نوین، تراز فعالیت‌های بانکی (تفاوت درآمدهای ناشی از اعطای تسهیلات و سود سپرده های پرداختی)، تنها 485میلیارد ریال منفی را نشان می‌داد، عملکرد ضعیف این بانک در اسفند ماه تراز سالانه بانکداری این بانک را به 1298 میلیارد ریال منفی تقلیل داد.

عملکرد اسفند ماه بانک منجر به تحقق کسری 823 میلیارد ریالی شد تا به نوعی این ماه، ضعیف‌ترین عملکرد ماهیانه را نصیب خود کند.

لازم به ذکر است، این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، زیان خالصی معادل 4.966 میلیارد ریال را روانه سامانه کدال کرد که با توجه به تحقق 5.429 میلیارد ریال زیان انباشته شرکت در این دوره باید منتظر ماند و دید امسال قرار است این بانک از چه محلی زیان بانک در انتهای سال را کاهش دهد.

عملکرد ضعیف بانک اقتصاد نوین در اسفند ماه، تراز سالانه عملیات بانک را منفی کرد

آنچه در خصوص نحوه گزارشدهی بانکها کاملا مشهود است، اعتبار پایین گزارشات میاندوره حسابرسی نشده است. زیرا در سال های اخیر گزارشات حسابرسان و الزامات بانک مرکزی تعیین کنند سود واقعی این شرکت‌ها است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر