بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت:

تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقفه در دستگاه های حفاری

باتوجه به اعلام وقوع سیل احتمالی و افزایش دبی آب رودخانه‌ها از سوی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان تمهیداتی برای پیشگیری از وقفه در کار دستگاه‌های حفاری به عمل آمد.
کد خبر : ۱۸۹۹۶۵

به گزارش بورس نیوز، محمد آل خمیس درباره احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها اظهار کرد: با توجه به اعلام وقوع سیل احتمالی و افزایش دبی آب رودخانه‌ها از سوی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان تمهیداتی برای پیشگیری از وقفه در کار دستگاه‌های حفاری به عمل آمد.

وی افزود: در این ارتباط پمپ‌های رودخانه‌ای که آب موردنیاز دکل‌های حفاری در مناطق عملیاتی اهواز و خلف‌آباد را پمپاژ می‌کنند از کنار رودخانه‌ها جمع‌آوری شد.

سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری درباره دستگاه‌های حفاری ۲۸ و ۳۷ فتح در میدان نفتی آزادگان جنوبی گفت: در این موقعیت نیز وضع آب مرتب پایش شده و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

آل خمیس ادامه داد: در همین حال فعالیت دستگاه‌های حفاری ۵۶ و ۵۷ فتح که در موقعیت تنگ بیجار در استان ایلام استقرار دارند به لحاظ شرایط جوی متوقف شده است.

سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: با مساعد شدن وضع آب و هوا این دستگاه‌ها بی‌درنگ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و در چرخه عملیات قرار می‌گیرند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدای سال جاری رخ داد؛

حفر و تکمیل 28 حلقه چاه نفت و گاز

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

نقش خدمات تخصصی ویژه حفاری در عملیات حفر چاه نفت و گاز

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح کرد:

صنعت حفاری یکی از ارکان مهم زنجیره تولید نفت و گاز

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت:

بکارگیری دستگاه حفاری سنگین 39 فتح در چاه های اکتشافی

ارسال نظر