بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز پیش‌بینی کرد:

آغاز دومینوی اصلاح قیمتی از پتروشیمی‌ها/ نگاهی به بازارهای جهانی و تاثیر بر تابلوها

احتمالا پایان این هفته باردیگر بورس اصلاح قیمتی را در گروه پتروشیمی‌ها تجربه خواهد کرد و کامودیتی‌ها و گروه‌های فلزی نیز اوایل هفته روند صعودی را طی می‌کنند اما تا اواخر روز سه شنبه و اوایل چهارشنبه بازار ایران نیز اصلاح قیمتی یا نزول را در پیش خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۹۰۰۲۹

ورود بازار سرمایه به مسیر اصلاح در آینده ای نزدیک

علی حیدری کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز گفت: در بارارهای آسیایی مانند ژاپن نوسانات کوچکی وجود دارد که این امر در بازارهای جهانی تاثیرگذار نیست.

وی با اشاره به اینکه بازارهای عمده بازارهای جهانی به نوسانات دلار وابسته هستند، افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در هفته پیش رو دلار نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد اما دلار یو اس بی امریکا روند یکنواخت را طی می کند به همین دلیل بازار نیز علی‌رغم تلاطمی که در مدت مذکور ایجاد می شود اواخر هفته به آرامش نسبی اولیه دست می یابد.

حیدری با تاکید براینکه حرکت صعودی نرخ دلار با یک اصلاح یا نزول به پایان می رسد، ادامه داد: به همین دلیل در هفته پیش رو انس جهانی طلا روند صعودی را در پیش می‌گیرد اما پس از آن هر انس با صعود 1300 دلاری به نرخ 1294،1295 دلار می رسد.

کارشناس اقتصاد بین الملل با بیان اینکه این امر در بورس ایران نیز تاثیر گذار خواهد بود، گفت: در اوایل هفته پیش رو قیمت نفت نیز با افزایش 1/5 تا 2 دلاری به مرز 64 دلار خواهد رسید اما در روز چهارشنبه به تبع در پیش گرفتن روند اصلاحی قیمت طلای سیاه به 60 دلار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه احتمالا پایان این هفته دوباره بازار بورس ایران اصلاح قیمتی را در گروه پتروشیمی ها تجربه خواهد کرد، ادامه داد: کامودیتی ها و گروه های فلزی نیز اوایل هفته روند صعودی را طی می کننداما تا اواخر روز سه شنبه و اوایل چهارشنبه بازار ایران نیز یک اصلاح قیمتی یا نزول را در پیش خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار‌سرمایه درگفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

سیگنالی تورمی حاصل مدیریت ضعیف دولتی

کارشناس بازار‌سرمایه درگفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

سیگنالی تورمی حاصل مدیریت ضعیف دولتی

ارسال نظر