بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
عملکرد این سرمایه‌گذاری در سال مالی گذشته بررسی شد؛

رشد 600درصدی سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها/ کسب سود 362 ریالی در سال 97

شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه 1397 موفق به کسب سود خالص 1.811 میلیارد ریالی شد که این مبلغ در مقایسه با سال پیش از آن، رشد 63 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۰۱۰۴

کسب سود 362 ریالی «وسکاب» در سال 1397

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه 1397 موفق به کسب سود خالص 1.811 میلیارد ریالی شد که این مبلغ در مقایسه با سال پیش از آن، رشد 63 درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمدهای عملیاتی شرکت در این سال، مبلغ 1.856 میلیارد ریال بوده است که شامل مبلغ 634 میلیارد ریال سود سهام دریافتی از شرکت‌‌های سرمایه‌پذیر، 290 میلیارد ریال سود تضمین شده (سود سپرده بانکی و همچنین سود اوراق بادرآمد ثابت) و همچنین مبلغ 847 میلیارد ریال سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده است که این مبلغ در مقایسه با سال قبل، رشد بیش از 600 درصدی را نشان می‌دهد و در واقع عامل اصلی رشد سود خالص شرکت نسبت به سال 1396 را می‌توان افزایش بیش از 6 برابری سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها عنوان کرد.

سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها عمدتا از محل فروش سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، پتروشیمی مبین، پتروشیمی جم و شرکت صنعتی معدنی چادرملو به دست آمده است.

کسب سود 362 ریالی «وسکاب» در سال 1397

همچنین با توجه به تنوع سرمایه‌گذاری‌های شرکت در صنایع مختلف، نمی‌توان شرکت یا صنعت خاصی را به عنوان عامل اصلی کسب سود سهام شرکت درنظر گرفت. با این حال، درآمد سود سهام دریافتی از شرکت‌های فولاد مبارکه، ارتباطات سیار، پتروشیمی جم و پتروشیمی جم بیشترین وزن را در سود سهام دریافتی شرکت به خود اختصاص داده‌اند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امروز در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا انجام می شود؛

بورس کالا میزبان ورق گرم B و C

در مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاد؛

سود خالص بیش از 70 میلیارد ریالی «غپاذر»

ارسال نظر