بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
در جریان معاملات روز گذشته «ثعمرا» شاهد تشکیل صف خرید قابل توجه بودیم که سهامدار عمده به بخشی از آن واکنش نشان داد.
کد خبر : ۱۹۰۲۳۴

به گزارش واحد آمار و نظرسنجی بورس نیوز، شرکت «عمران و توسعه شاهد» با سرمایه 1300 میلیارد ريالی، تاکنون فقط 75 میلیارد ريال سود انباشته جمع‎آوری کرده است.

پاسخ سهامدار عمده به حقیقی‎ها / «ثعمرا» عقب‎ماندگی خود را جبران می‎کند

این شرکت در سال 95 حدود 55 میلیارد ريال سود و در 9 ماهه سال 97 زیان 10 میلیارد ريالی را شناسایی نمود.

«عمران و توسعه شاهد» در حال حاضر چندین پروژه به بهای تمام شده 441 میلیارد ريال در دست اجرا دارد. شرکت در حال آماده سازی اراضي ملارد به منظور جذب سرمايهگذار برای ساخت است. بهعلاوه، قرارداد مشارکت در ساخت پروژه گلريز تنظيم گرديده و پيشبيني مي گردد عمليات اجرايي آن پس از اخذ پروانه ساخت و در سال جاری صورت پذيرد.

«ثعمرا» طی مدت اخیر پرخبر بوده و از هر گاهی شاهد شفافسازی بودیم. این شرکت 50 درصد از امتیاز حق بهرهبرداری سولههای انبار غلات بندر امام خمینی(ره) به مبلغ 61 میلیارد ريال به زیرمجموعه خود، شرکت پاداد، واگذار گردید.

علاوه بر این، شش دانگ 150 قطعه زمین شهرک ناز به قیمت 505 میلیارد ريال واگذار گردید که سهم 2 دانگ سهم شرکت «عمران و توسعه شاهد» است.

در نظرسنجی بورس نیوز، در خصوص معاملات روز چهارشنبه «ثعمرا» مشخص شد که 48 درصد از شرکت‎کنندگان موقعیت خود را در این سهم در سمت خریدار عنوان کردند و 52 درصد دیگر، تمایل به فروش داشتند.

پاسخ سهامدار عمده به حقیقی‎ها / «ثعمرا» عقب‎ماندگی خود را جبران می‎کند

«ثعمرا» در معاملات روز چهارشنبه از ابتدا با صف خرید آغاز کرد و با داد و ستد 5.9 میلیون سهم، باز هم با 25 میلیون صف خرید به کار خود پایان داد. بر این اساس، 48 کد معاملاتی فروشنده و 28 کد خریدار بودند که نشان از قدرت خریداران دارد.

در دو روز اخیر حقوقی سهم (شرکت شاهد) بیشترین سهم را از عرضه داشت و در روز گذشته 4 میلیون از سهام تحت تملک خود را به نفع حقیقیها واگذار کرد.

این سهم در سال 97 بازدهی اندک 14 درصدی را عاید سهامداران خود کرد و در مدت گذشته از سال 98 نیز بازدهی 15 درصدی را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زمین این انبوه‌ساز خریدار داشت؛

سود ۸میلیارد تومانی «ثعمرا» از فروش چمستان

زمین این انبوه‌ساز خریدار داشت؛

سود ۸میلیارد تومانی «ثعمرا» از فروش چمستان

ارسال نظر