بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: به هر حال حقوق مصرف‌کننده‌ها جزو اولویت‌های خودروسازان به شمار نمی‌رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.
کد خبر : ۱۹۰۳۰۳

خودروسازان به حقوق مردم توجه نمی کنند

به گزارش بورس نیوز، بهرام پارسایی درباره گرانی خودروها اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت گرانی خودرو در کشور سرسام‌آور است. قطعا در روزهای آینده اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از انبارهای شرکت‌های خودروسازی بازدید خواهند داشت.

وی افزود: کمیسیون اصل 90 یکسری اطلاعات از انبارهای خودروسازان دارد و از شهروندان هم تقاضا داریم که اگر اطلاعاتی درباره با انبارهای خودروسازان دارند در اختیار کمیسیون متبوع بدهند تا برای رسیدگی به یک اطلاعات کافی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: مقرر شد که کمیته‌ای از کارشناسان حسابداری و حسابرسی که متشکل از مراجع ذیصلاح است؛ تشکیل شود که کار این کمیته به علت وجود سیلاب در کشور انجام نشد. اما در اسرع وقت اولین رسیدگی ما نظارت و بازرسی از خودروسازان است.

عضو فراکسیون امید مجلس درباره ارزان شدن و پایین آمدن قیمت خودرو توضیح داد: بعید می‌دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید زیرا خودروسازان به هیچ حرفی تمکین نمی‌کنند و درواقع افسارگسیخته و خودرای هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به هر حال حقوق مصرف‌کننده‌ها جزو اولویت‌های خودروسازان به شمار نمی‌رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیش‌فروش خودرو به صلاح کشور نیست

ارسال نظر