بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
سرمایه‌گذاران برای کمک به رشد فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و فین‌استارز 2019 به ارتباط بهتر ‏بین این بخش‌ها کمک شایان توجهی می‌کند.‏
کد خبر : ۱۹۰۳۴۲

فرابورس آماده نقش‌آفرینی در حوزه فین تک‌ها / فین استارز 2019 موردحمایت سرمایه‌گذاران ‏

امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: به خاطر اعتقادی که به حوزه فین‌تک‌ها داریم، در 3 سال گذشته برای فین تک‌ها، فین استارز را به کمک سازمان بورس در حاشیه فاینکس برگزار کردیم و امسال هم فین‌استارز 2019 را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در فین استارز 2019 یکسری محور اعلام شد که اگر فین‌تک یا استارت‌آپی در حوزه‌ این محورها فعالیت دارد فرابورس نیز از آنها حمایت خواهد کرد و در همین راستا سرمایه‌گذارانی از قبل برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه‌ها به ما اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل فرابورس تأکید کرد: صندوق نوآوری شکوفایی که بزرگ‌ترین صندوق حامی اکوسیستم استارت‌آپ‌ها است اعلام کرده که شریک فین استارز 2019 خواهد بود و در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی افزود: یکسری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کردند که خودشان استارت‌‌آپی بودند و خوشبختانه الان بزرگ‌شده و قرار است به‌عنوان سرمایه‌گذار در این فین استارز شرکت کنند.

هامونی تأکید کرد: فکر می‌کنم حوزه‌هایی که الان از طریق سایت‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی اعلام‌شده حوزه‌های بسیار مهمی است. به‌طور مثال در حوزه  FRADITECTION  که بحث کشف تقلب و کشف رفتارهای غیرطبیعی در بازار است برای اساتید، دانشجویان و... بسیار جذاب خواهد بود. حوزه‌ای که یک افق نامحدود برای سرمایه‌گذاری دارد. ما در فرابورس هم حاضر هستیم در این حوزه سرمایه‌گذاری و نقش‌آفرینی کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل فرابورس در نشست یک دیدار یک عرضه مطرح کرد:

فرابورس ایران در مسیر ورود به بازار اول/ افزایش ۳۶درصدی ارزش بازار فرابورس

از سوی مدیرعامل فرابورس ایران تشریح شد:

چرایی تغییر قوانین و دستورالعمل بازار پایه

در یازدهمین روز خردادماه انجام شد؛

«کگهر» صدرنشین جدول شاخص فرابورس

مدیرارتباطات فرابورس ایران گفت:

پذیره نویسی هفتمین شرکت بیمه ای در فرابورس

ارسال نظر