بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی‌و‌خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد مالی خاورمیانه در تهران / حضور 320 شرکت قطعی شد

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در محل دائمی نمایشگاه های تهران و در فضایی به مساحت 17 هزار متر مربع برگزار ‏خواهد شد.‏
کد خبر : ۱۹۰۴۴۱

یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز در مورد نخستین رویداد مهم بورسی در سال 98 گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» از 2 لغایت 5 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در محل دائمی نمایشگاه های تهران و در فضایی به مساحت 17 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تصریح کرد: تا این لحظه که حدود یک هفته به برگزاری رویداد بزرگ صنعت مالی کشور باقی مانده، 320 شرکت حضور خود را قطعی کرده اند و بزرگ‌ترین رویداد مالی خاورمیانه در این 4 روز رقم خواهد خورد.

وی افزود: ما امیدواریم که این رویداد تبدیل به یک رویداد بزرگ جهانی شود. هرچند که در حال حاضر نیز در مقیاسی جهانی برگزار شده و نمایشگاه بورس، بانک، بیمه ما جزو بزرگترین رویدادهای جهانی است.

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار داشت: اعتماد بخش بیمه‌ای و بانکی کشور در کنار بازار سرمایه توانسته یک هم افزایی بسیار خوبی را به وجود بیاورد بنابراین از مردم فهیم ایران و تمامی سرمایه‌گذاران برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنیم تا با آخرین دستاوردهای صنعت مالی کشور را بیشتر آشنا شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه بازدیدکنندگان از دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک وبیمه می تواند باعث آشنایی بیشتر فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران با ابزارهای نوین مالی و روش های نوین سرمایه گذاری شود گفت: به طور قطع تا به امروز سرمایه گذاری در بخش های بانک، بیمه و بازار سرمایه وجود داشته اما؛ انتظار این است که اعتماد به این بخش ها که سال های زیادی را در خدمت اقتصاد بوده اند بیشتر و مردم با روش های نوین سرمایه گذاری آشنا ترشوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس باحضور در غرفه بورس نیوز مطرح کرد:

آشنایی مردم با روش های نوین سرمایه گذاری دستاورد نمایشگاه بورس

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر:

ریسک بورس باید به زیرچتر بیمه منتقل شود

مدیرعامل بیمه کارآفرین کرد:

واگذاری اموال مازاد «وآفری»

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

دیده شدن نیاز‌های آموزشی در نمایشگاه فاینکس/ بورس یک بازار علمی و دانش‌بنیان

ارسال نظر