بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
از سوی وزارت نفت شکل گرفت؛

اختصاص بیمارستان برای سیل زدگان

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: این وزارتخانه ماشین‌آلات، خودروهای سنگین و تجهیزات مکانیکی برای ایجاد سیل‌بند و ... به‌کار گرفته و حتی بیمارستانی را نیز به سیل‌زندگان اختصاص داده‌ است.
کد خبر : ۱۹۰۴۵۵

اختصاص بیمارستان برای سیل زدگان

به گزارش بورس نیوز، حسین امیری خامکانی درباره کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، اظهار کرد: وزیر نفت در این نشست درباره اقدام‌های انجام شده ازسوی این وزارتخانه برای کنترل سیل و وضع تاسیسات نفت و گاز سراسر کشور در پی این اتفاق، گزارشی به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

وی افزود: وزارت نفت بر حسب وظیفه دستگاهی و اجتماعی، به یاری شهرهای سیل‌زده رفته که طبق گزارش وزیر نفت، این وزارتخانه همه امکانات مهندسی، نیروهای خدماتی و درمانی را برای کاهش مشکلات مردم سیل‌زده بسیج کرده‌ است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این وزارتخانه ماشین‌آلات، خودروهای سنگین و تجهیزات مکانیکی برای ایجاد سیل‌بند و ... به‌کار گرفته و حتی بیمارستانی را نیز به سیل‌زندگان اختصاص داده‌ است.

وی تصریح کرد: وزیر نفت در این نشست عنوان کرد که ۹۵ درصد از مخازن هورالعظیم آبگیری شده‌اند و ممانعتی از آبگیری به‌منظور حفاظت از تاسیسات نفتی صورت نگرفته و تمام اخبار درباره این موضوع شایعه است.

امیری خامکانی توضیح داد: نمایندگان حاضر در این نشست و نمایندگان استان‌های سیل‌زده نیز از عملکرد خوب وزارت نفت در این روزهای بحرانی رضایت داشتند و به گفته وزیر نفت قرار است فعالیت نیروهای این وزارتخانه در استان‌های سیل‌زده به‌ویژه خوزستان تا پایان سیل ادامه یابد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر