بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
با تغییر و تحولات و انتصاب معاون جدید سرمایه‌گذاری صورت می گیرد: 

روزهای خوب برای فعالان بازار پول و سرمایه در کیش

انتصاب یکی از مدیران موفق و باسابقه حوزه صنعت، سرمایه گذاری و اقتصاد، به سمت معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش موجب توجه مدیران و فعالان بازار و پول و سرمایه شد.
کد خبر : ۱۹۰۵۱۸
روزهای خوب برای فعالان بازار پول و سرمایه در کیش
به گزارش بورس‌نیوز، طی حکمی از سوی دکتر غالمحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر ناصر آخوندی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. 

در حکم خطاب به «ناصر آخوندی» ضمن اشاره به شایستگی و تجربیات ارزنده نامبرده ، با حفظ سمت بهعنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب گردیده و ابراز امیدواری شده تا درسال «رونق تولید»، گامهای موثری در این زمینه برداشته شود. گفتنی است براساس این حکم، ناصر آخوندی همزمان با سرپرستی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را نیز برعهده دارد.

وی در مدت کوتاه تصدی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، اقدامات ارزشمندی برای اصالح روی‌ ها، افزایش دارایی و درآمدزایی این شرکت انجام داده است. بازتعریف نقش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برای تبدیل این جزیره به هاب مالی و پولی منطقه و پیشبرد برنامه های کالن برای رونق گردشگری در کیش از جمله اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت جدید شرکت است. 

تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و انجام امور قانونی برای ورود به فرابورس نیز از دیگر تحولات مثبت صورت گرفته در دوره کوتاه مدیریت جدید است. 

آخوندی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: با رویکرد سازنده دولت تدبیر و امید ، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در تلاشیم تا آهنگ رشد و توسعه پایدار در کیش به سطح مطلوبتری رسیده و شرایط برای سرمایه گذاری و رونق و آبادانی کیش مهیاتر از گذشته باشد. 

وی افزود: جزیره کیش با ظرفیتهای بالقوه و بالفعل خود، میتواند نقش بسیار پررنگ تری در اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا نماید. وجود معافیت های قانونی ،تسهیلات سرمایه گذاری و نگاه جدید حاکم بر مدیریت سازمان، فرصت ممتازی برای بنگاههای اقتصادی و عالقمندان مشارکت در طرحها و ایدههای نوآورانه و جدید در این جزیره را فراهم آورده است. سازمان منطقه آزاد با رویی گشاده آماده مذاکره با فعالان اقتصاد و بازار برای انجام طرحهای اثرگذار در جزیره کیش است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل فرابورس در پاسخ به بورس‌نیوز اعلام کرد:

حل مشکل فین تک‌ها با رعایت استانداردهای مکانیزم تامین مالی

مدیرعامل فرابورس در پاسخ به بورس‌نیوز اعلام کرد:

حل مشکل فین تک‌ها با رعایت استانداردهای مکانیزم تامین مالی

ارسال نظر