بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
بازارسرمایه و سهام و دیگر مفاهیم آن علیرغم معرفی و تبیین مناسب در فضاهای دیگر، هنوز برای برخی مردم عادی یک موضوع تا حدودی پیچیده به نظر می‌آید، بنابراین برگزاری این رویداد مالی بزرگ، اتفاق خیلی خوب و مبارکی است که به فهم عمومی جامعه از این بازار کمک خواهد کرد .
کد خبر : ۱۹۰۵۶۲

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا عربی مزرعه‌شاهی درباره نمایشگاه بورس،بانک و بیمه اظهار کرد: این اتفاق خوبی به ویژه در بازار سرمایه است که سالانه یکبار خروجی‌ها و آنچه را در بازار سرمایه رخ داده، در معرض دید عموم می‌گذاریم و همه مردم در هر سن، شغل و ساختاری می‌توانند از دستاوردها و اقدامات آن مطلع شوند و استفاده کنند .

وی ادامه داد: بازارسرمایه و سهام و دیگر مفاهیم آن علیرغم معرفی و تبیین مناسب در فضاهای دیگر، هنوز برای برخی مردم عادی یک موضوع تا حدودی پیچیده به نظر می‌آید، بنابراین برگزاری این رویداد مالی بزرگ، اتفاق خیلی خوب و مبارکی است که به فهم عمومی جامعه از این بازار کمک خواهد کرد .

معاون سابق ناشران و امور اعضا شرکت بورس اوراق بهادار بااشاره به ضرورت برقراری ارتباط متقابل بین فعالان بازارسرمایه و ارکان این بازار افزود: فاینکس ۲۰۱۹ همانند دوره‌های قبل رویدادی است که خدمات سه صنعت بورس، بانک و بیمه در فضایی مناسب به آحاد جامعه معرفی می‌شود و طبیعی است در این فضا ارایه خدماتی همچون آموزش‌های رایگان و برگزاری نشست‌های تخصصی نیز نمایشگاه را جذاب تر و پویاتر خواهد کرد .

عربی مزرعه‌شاهی در خصوص اینکه فاینکس، بسترهای لازم برای یک فرهنگسازی همه‌جانبه را برای هر سه بازار مهیا می‌کند، تاکید کرد: فاینکس ۲۰۱۹ رویداد بزرگی است و کمتر زمانی دیده می‌شود که جایی به صورت منسجم به معرفی حوزه‌هایی همچون فینتک و فناوری مالی در کشور بپردازد.

مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان در پایان بیان کرد: در سال جاری بیش از گذشته نیاز به توسعه بازار با حضور و مشارکت فعال مردم داریم. به طور قطع فرهنگسازی و آشنایی افراد جامعه با ابزارهایی که در بورس وجود دارد، در حرکت و انتقال نقدینگی از بازارهای غیرمولد به بازار سرمایه موثر خواهد بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن مطرح کرد:

پوشش ریسک سیستماتیک بازار سرمایه توسط سبد آتی

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

رشد قیمت دلار موثر بر شاخص بازار سرمایه

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اتفاق افتاد؛

افتتاح فین استارز پلاس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ارسال نظر