بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر:

ریسک بورس باید به زیرچتر بیمه منتقل شود

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر گفت: شرکت‌های بیمه بابت پولی را که جمع‌آوری می‌کنند، در قبال آن فعالیت‌های بیمه‌گری انجام دهند.
کد خبر : ۱۹۰۶۱۵

ریسک بورس باید به زیرچتر بیمه منتقل شود

ابوالفضل آقادادی در گفت و گو با بورس نیوز، درباره نگاه خود به بازار سرمایه گفت: همان طور که می دانید ما شرکت بیمه کوثر هستیم. شرکت‌های بیمه‌ای عملا دارند سه موضوع اصلی را دنبال می‌کنند. سرمایه‌گذاری، فاز بیمه‌گری و دیگری اتکایی است.

وی افزود: 


بيمه ريسك صنعت ها بويژه فعال در بورس را پوشش مي دهد و از طرفي حوزه سرمايه گذاري بيمه ها در بازار سرمايه اقدام به سرمايه گذاري و در جهت تامين مالي همكاري مي كنند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر ادامه داد: یکی از رشته‌های اصلی شرکت‌های بیمه در حوزه سرمایه‌گذاری، موضوع عمر و سرمایه‌گذاری است. بنابراین پول‌های موجود را تضمین می‌کنند که در کنار اینکه ریسک‌های هر فرد را پذیرا می‌شوند آن پول را به خوبی سرمایه‌گذاری کرده و با تضمینی که می‌دهند طبق برنامه‌ریزی‌های مختلف اهداف خود را تحقق می‌بخشند.

آقادادی درباره برنامه شرکت بیمه کوثر برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در سال جاری گفت: مطمئنا طبق هدف گذاری و برنامه های لازم که از سال قبل به صورت هدفمند انجام شد و توانستیم ای پی اس خوبی را محقق کند برای سال جاری خبرهای خوبی در پیش است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تکرار رویه کاهش سود شرکت‌های بیمه در گزارش‌های حسابرسی شده

خسارت 20 درصدی «بیمه کوثر» از گزارش حسابرس

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر:‏

سال 98 و خبرهای خوب برای کوثری‌ها / اهداف سال 97 محقق شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:

دوره طلایی بورس در سال گذشته

مدیرعامل بیمه کارآفرین کرد:

واگذاری اموال مازاد «وآفری»

ارسال نظر