بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
مدیر اداره سهام همراه اول در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهارکرد:

رشد 22درصدی درآمدها در کنار سود خالص 20درصدی شرکت

همراه اول در سال گذشته موفق به کسب درآمد 14.400 میلیارد تومانی شده است که نسبت به سال 96 از رشد 22 برخوردار بوده است، همچنین سود خالص شرکت نیز در مقایسه با مدت مشابه 20 درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۱۹۰۶۵۲

اسدی:

سینا اسدی در گفت و گو با بورس نیوز، درباره حضور این شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه و وضعیت شرکت ارتباطات سیار همراه اول در سال گذشته و سال جاری اظهار کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌‌های بازار سرمایه با هدف تعامل با سهامداران و فعالان بازار در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: شرکت ارتباطات سیار ایران در آخرین رتبه بندی سازمان بورس و اوراق بهادار موفق شد رتبه یک کیفیت افشا و اطلاع رسانی را در میان تمامی شرکت های بورسی کسب کند و در سال جاری نیز به عنوان اولین شرکت بورسی، تنها 11 روز پس از پایان سال مالی صورتهای مالی حسابرسی نشده تلفیقی خود را افشا کند که این امر محقق نمی شد مگر با هدف‌گذاری درستی که هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در راستای تکریم سهامداران به عنوان یکی از مهم‌ترین ذینفعان شرکت داشته‌اند. در حوزه عملیات شرکت نیز همراه اول در سال گذشته موفق به کسب درآمد 14.400 میلیارد تومانی شده است که نسبت به سال 96 از رشد 22 برخوردار بوده است، همچنین سود خالص شرکت نیز در مقایسه با مدت مشابه 20 درصدی را تجربه کرده است.

صنعت مخابرات به عنوان یکی از کم ‌ریسک‌ترین صنایع بورسی همواره بازدهی مناسبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. همراه اول در 9سالی که در بازار سرمایه پذیرفته شده است موفق شده است میانگین بازدهی26% را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

اسدی بیان کرد: مطابق با گزارش تفسیری که همراه با صورت‌های مالی سالانه منتهی به 29/12/97 در سایت کدال افشا شده است، پیش‌ بینی تحقق درآمد بیش از 17هزار میلیارد تومان و رشد سود ناخالص 25 درصدی سال 98 نسبت به سال گذشته در دستور کار شرکت است.

وی درباره وضعیت همراه اول در بازار سرمایه توضیح داد: سرمایه‌گذاری خوبی روی توسعه شبکه همراه اول انجام شده است. بیش از 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دارایی ها در سالیان اخیر صورت پذیرفته است و این موضوع قطعا تاثیر بسزایی در سودآوری شرکت در سال جاری و سالیان آتی خواهد داشت، در سال 97 مصرف دیتا توسط مشترکین شرکت از رشد 35 درصدی برخوردار بوده است و پیش بینی می شود بر اساس روندهای جهانی صنعت تلکام شاهد رشد مصرف مشرکین از خدمات دیتا و علی‌الخصوص سرویس های ارزش افزوده در این بستر ارتباطی باشیم.

مدیر اداره سهام همراه اول در پایان اشاره کرد: شرکت کسب و کار نوپای حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت ارتباطات سیار ایران در این نمایشگاه در غرفه 41 حضور داشته علاوه بر معرفی و ارائه برنامه‌های شرکت در ارتباط با سرمایه‌گذاری بر روی کسب و کارهای نوپا، آماده دریافت طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری (به ویژه در حوزه فینتک) خواهد بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عدم تناسب قیمت سهام و سود محقق شده این شرکت کوچک؛

«غنوش» و تحقق سودی ۱۷۷ ریالی در عملکرد سال ۱۳۹۷

به مناسبت ماه رمضان صورت گرفت؛

بسته ویژه اینترنتی همراه اول

از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران انجام شد؛

هدیه رمضانی همراه اول به مشترکان

ارسال نظر