بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
مدیر امور سهام فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

درآمد 2 هزار و 300 میلیارد تومانی سومین شرکت بزرگ بورسی در یک ماه اخیر

شرکت فولاد مبارکه در سال جاری 669 هزار تن محصول تولید کرده و 508 هزار تن از این محصولات در فرودین ماه به فروش رسید که این امر درآمد بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومانی برای شرکت به همراه داشته است.
کد خبر : ۱۹۰۶۷۶

به گزارش بورس نیوز، مهدی توانگر مدیر امور سهام شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز گفت: به دلیل بازده 120 درصدی سهام فولاد مبارکه در سال 97 می توان گفت سهامداران این شرکت سال خوبی را پشت سر گذاشته اند که این امر دستاورد تلاش مدیریت و کارکنان شرکت است.

توانگر با اشاره به اینکه مصوبات مجمع فوق العاده ای که با موضوع افزایش سرمایه در بهمن ماه برگزار شد نیز در 12 اسفندماه به ثبت رسید، افزود: در حال حاضر فولادمبارکه بعنوان سومین شرکت بزرگ بورسی از لحاظ سرمایه ثبتی محسوب می شود همچنین این شرکت با ارزش بازار 520 هزار میلیارد ریالی رتبه اول ارزش بازار شرکت ها در بازار بورس و اوراق بهادار تهران را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 6 هزار و 745 هزارتن از محصولات تولیدی این شرکت به فروش رسید که به موجب آن درآمد حاصل از فروش این شرکت نیز به 23 هزار و 400 میلیارد تومان رسید که این رقم بالاترین میزان درآمد فروش این شرکت در سال های پس از ورود به بازار سرمایه محسوب می شود.

مدیر امور سهام فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سال جاری نیز همین روند ادامه خواهد یافت، ادامه داد: این شرکت تامین کننده 50 درصد از فولاد مورد نیاز کشور محسوب می شود که امیدواریم درسال جاری نیز در مسیر رسیدن به اهداف موفقیت هایی حاصل شود.

توانگر با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری طرح توسعه فولاد سنگان خراسان در سال جاری گفت: از این طریق ریسک مواد اولیه تولید فولاد نیز کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز این شرکت تاکنون 669 هزار تن محصول تولید کرده است، افزود: 508 هزار تن از این محصولات در فرودین ماه به فروش رسید که این امر درآمد بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومانی برای شرکت به همراه داشته که این موضوع نوید بخش پیش رو بودن سالی خوب برای این شرکت است.

توانگر ادامه داد: فروش محصولات تولیدی این شرکت وابسته به صادرات یا فروش داخل نیست و میزان فروش آن ها براساس میزان نیازبازارهای مختلف محصول تولید می شود.

مدیر امور سهام فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در سال گذشته 87 درصد محصولات تولیدی این شرکت در داخل کشور و 13 درصد (معادل 878 هزار تن) نیز در خارج به فروش رسید در سال جاری نیز صادرات محصولات براساس روند فعلی انجام خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر