بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
برای انعقاد بیمه نامه های ارزی با مشکل روبرو هستیم اما امیدواریم رویکرد بانک و بیمه مرکزی در قبال تامین ارز تغییر نکند.
کد خبر : ۱۹۰۷۱۰
رسول تاجدار مدیر عامل بیمه البرز در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت صنعت بیمه بیان کرد: برای انعقاد بیمه نامه های ارزی با مشکل روبرو هستیم اما امیدواریم رویکرد بانک و بیمه مرکزی در قبال تامین ارز تغییر نکند.

وی افزود: شرکت های زیادی هستند که بیمه نامه های خود را ارزی می خواهند، اما در این خصوص مشکل اصلی تامین ارز در زمان پرداخت خسارت است. اینکه آیا اگر در لیست بیمه مرکزی در نوبت قرار بگیرد، نوبت آن در زمان لازم می شود یا خیر؟ 

تاجدار با بیان اینکه البته رویکرد مناسبی در نظر گرفته شده، گفت:  امیدواریم این رویکرد تغییری پیدا نکند تا با این شرایط بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم.
 

تاجدار با اشاره به اینکه ارائه خدمات جدید با کیفیت اما کم ابهام از سوی شرکت های بیمه می تواند سرآغاز فصل جدید کاری گروه مالی کشور باشد، بیان کرد: بیمه البرز یک بسته جدید خدماتی، که در بخش بیمه عمر است، برای مشتریان خود دارد که می تواند خبر مثبتی برای سال جاری باشد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ما به هر طریقی به دنبال افزودن خدمات و تولید نیست، اظهار کرد: هیچ شرکتی از افزایش خدمات و تولید ناراحت نمی شود، اما «البرز» خدماتی به مردم و ذی نفعان ارائه می کند که بتوان ریسک مناسب آن را پوشش داد. بر این اساس امسال در خصوص وضعیت ارز و تحریم اقدامات مفیدی انجام داده ایم به گونه ای که شرایطی مشابه با شرایط دوران دفاع مقدس را دوباره طی می کنیم؛ یعنی مجلس شورای اسلامی، دولت و بیمه مرکزی با تعریف صندوق ویژه تحریم و اختصاص بودجه یک میلیارد دلاری اقدامات موثری انجام خواهد داد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر