بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
مدیرعامل ارزش آفرینان گلرنگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

گل کردن صندوق با درآمد ثابت گلرنگ/ برنامه برای ورود ۷ شرکت به بازار سرمایه

برنامه‌ریزی شده تا سهام هفت شرکت تا دو سال آینده با همکاری بورس و فرابورس در این بازارها عرضه شود.
کد خبر : ۱۹۰۷۲۴
گل کردن صندوق با درآمد ثابت گلرنگ/ برنامه برای ورود ۷ شرکت به بازار سرمایه
ابراهیم ابراهیمی مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش‌آفرین گلرنگ، درخصوص برنامه گروه صنعتی گلرنگ برای فعالیت در بازارسرمایه به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: این گروه صنعتی برنامه توسعه فعالیت‌ها را در بورس، چه از لحاظ بُعد سرمایه‌گذاری و حوزه تامین مالی، در برنامه‌ها قرار داده و این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: ازجمله مشارکت‌های گلرنگ در حوزه سرمایه‌گذاری، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بوده که بخشی از منابع به سمت آن رفته و سرمایه‌گذاری می‌‌شود؛ به علاوه، یک پرتفوی سرمایه‌گذاری تشکیل شده که توسط شرکت سبدگردان زیرمجموعه گلرنگ مدیریت می‌شود. همچنین در حوزه عرضه سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، بهمن ماه سال گذشته سهام «فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش» در بورس عرضه شد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه عرضه شرکت‌های دیگری را در بورس یا فرابورس دارید یا خیر، توضیح داد: برنامه داریم که سهام هفت تا هشت شرکت را تا دو سال آینده با همکاری بورس و فرابورس در این بازارها عرضه کنیم.

ابراهیمی درخصوص برنامه توسعه فعالیت‌های گروه صنعتی گلرنگ در حوزه تامین مالی گفت: از دیگر ابزارهای نوین مالی موجود در بازار سرمایه مانند اوراق صکوک اجاره برای تامین مالی شرکت‌ها استفاده خواهد شد ضمن آنکه در سال گذشته بخشی از تامین مالی از این طریق انجام شد و در سال جاری تمرکز بیشتری روی این حوزه خواهیم داشت تا با شدت بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود گروه صنعتی گلرنگ که با بیش از 15 میلیون مصرف‌کننده به‌طور مستقیم ارتباط دارد، بتواند از طریق تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت سبد، پل ارتباطی بین مشتریان حقیقی خود و بازار سرمایه باشد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بازده صندوق گلرنگ در سال گذشته جزو بالاترین‌ها در میان صندوق‌های با درآمد ثابت بوده، خاطرنشان کرد: نرخ موثر پرداخت سود این صندوق در سال گذشته در مجموع حدود 26 درصد بوده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ، در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بزرگترین تولیدکننده روغن مایع آماده عرضه اولیه

برنامه افق کوروش برای پیشتازی در فروش اینترنتی:‏

‏«اُکالا» آماده صعود به صدر لیست فروشندگان اینترنتی کالا

ارسال نظر