بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح‌کرد:

بسته‌ای برای مدیریت تحریم‌ها/ سودآوری از محل افزایش سهم بازار در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل بانک صادرات گفت: سودآوری از محل افزایش سهم بازار، کاهش بهای تمام شده پول، افزایش نرخ موثر تسهیلات و گسترش فعالیت های بین المللی و ارزی از مهم ترین برنامه های این بانک در سال جاری محسوب می شود.
کد خبر : ۱۹۰۷۷۴

سودآوری از محل افزایش سهم بازار مهم ترین برنامه بانک صادرات

حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: این بانک برنامه‌ای تفضیلی برای سال جاری در نظر گرفته تا بدین واسطه «سودآوری از محل افزایش سهم بازار»، «کاهش بهای تمام شده پول»، «افزایش نرخ موثر تسهیلات» و «گسترش فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی» از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های ذکر شده نیازمند ساختارهایی همچون بازاریابی موثر، فروش اموال، سهام مازاد، نقش آفرینی موثر در زمینه اعطای تسهیلات به بخش تولید بوده که در زمینه تحقق این اهداف در سال جاری گام برداشته خواهد شد.

صیدی با اشاره به اینکه در جهت دورزدن تحریم‌ها و مدیریت محدودیت‌های بین‌المللی نیز بانک‌ها راهکارهایی را در نظرگرفته‌اند، افزود: با اعمال این روش‌ها بانک‌ها می‌توانند علاوه بر رعایت قوانین بانکداری و تجارت بین الملل در شرایط تحریم فعالیت‌های بین‌المللی و دادوستد با دیگر کشورها را انجام دهند که در این زمینه بانک صادرات نیز تاکنون اقداماتی انجام داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از 140هزار دانش آموز این کارت را دریافت کردند

کارت «سپهر دانش» بانک صادرات برای دانش آموزان

در بانک صادرات صورت می گیرد؛

بهره مندی از تسهیلات با «طرح67 »

از سوی مدیرعامل بانک صادرات اتفاق افتاد؛

انتصاب معاون مالی جدید بانک صادرات

ارسال نظر