بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل ایران خودرو به مناسبت روز کارگر، این روز را به جامعه کارگری تبریک گفت.
کد خبر : ۱۹۰۸۰۷

به گزارش بورس نیوز، در اين پيام آمده است: طی سال‌هاي اخير شاهد بوده‌ایم که شكوفايي اقتصاد كشور ‌به‌رغم تمام مانع‌تراشي‌ها و ستيزه‌گري‌هاي برخي قدرت‌هاي جهانی و استعمار در دست‌يابي به فناوری توليد و ارتقاي سطح دانش و تکنیک، با همت كارگران بي‌ادعاي صنعت كشور و دست‌هاي توانمند آنان ميسر شده است.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعي‏

و اینکه برای انسان جز حاصل تلاش او نیست. (سوره نجم آیه 39)

روز یازدهم اردیبهشت ماه را که مصادف است با روز پاسداشت مقام کار و کارگر به همه آنانکه که مجاهدانه در ایران امروز در کسوت شریف کارگران فعالیت دارند بویژه همکارانم در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک می‌گویم. این فرصت مجال مغتنمی است تا با یادآوری ایثار جامعه کارگری در عرصه‌های دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این خانواده را گرامی بداریم و بر مقام شامخ این عزیزان درود بفرستیم.

بی‌تردید در تمامي رويدادهاي انقلاب اسلامی از ابتدای آن تا اینجای تاریخ که ما ایستاده‌ایم، نشان و رد پاي كارگران شريف كه با بصيرت و غيرت تمام در صحنه‌هاي مختلف حضور داشته‌اند، به چشم مي‌خورد و نقش‌آفريني بي‌بديل این عزیزان در عرصه‌هاي مختلف سياست و اقتصاد کشور بركسي پوشيده نيست. درخشش دستاوردهای زحمتکشان و تلاشگران این عرصه تا بدانجا بوده است که دشمنان قسم‌خورده انقلاب و ملت ایران نيز در تحريم‌هاي ظالمانه خود، توليد و اقتصاد را که ماحصل اهتمام عرصه تولید است را هدف قرار داده‌اند.

در عین حال طی سال‌هاي اخير شاهد بوده‌ایم که شكوفايي اقتصاد كشور ‌به‌رغم تمام مانع تراشي‌ها و ستيزه‌گري‌هاي برخي قدرت‌هاي جهانی و استعمار در دست‌يابي به فناوری توليد و ارتقاي سطح دانش و تکنیک، با همت كارگران بي‌ادعاي صنعت كشور و دست‌هاي توانمند آنان ميسر شده است.

تجربه همکاری و زندگی در خانواده شریف ایران خودرو و جمع صمیمی، با روحیه و توانمند همکاران شریف آن به من آموخته است که این مردان و زنان بزرگ بر آمده از تاریخ پرافت و خیز همواره با استظهار به لطف پروردگار و قدرت صبر و همدلی بر هر محدودیتی ظفر خواهند یافت و چندانکه در گذشته ثابت کرده‌اند، با اتحاد و تلاش از تهدید تنگناهای حاکم، فرصت رونق تولید را رقم خواهند زد و با چرخش دست و بازوي آنان چرخه صنعت خودرو قدرتمندانه به حركت خود ادامه خواهد داد.

رجاء واثق دارم که این بلند همتی و روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، موجب ارتقای تولید و صنعت کشور بویژه در صنعت خودرو خواهد شد و در سایه‌سار تلاش این بزرگواران است که می‌توانیم به تحقق «رونق تولید» که از تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های راهبردی دولت محترم است، دستیابیم. بی‌شک با همت كارگران صنعت پوياي خودرو، توليد در زنجيره ارزش خودرو رونق خواهد گرفت و در سال جاری شاهد دستاوردهاي ارزشمندي كه حاكي از بالندگي غرور آفرين صنعت كشور است، خواهيم بود .

ضمن ستايش دست‌هايي كه آيينه تلاش روزگارند، بر اين باورم كه براي گذر از بحران پيش روي حضور يكايك كارگران عزیز بايسته و ناگزير است. همان‌هایی كه به فرموده مقام معظم رهبري ستون فقرات اقتصاد و توليد هستند و هم اكنون در خط مقدم جنگ اقتصادي با دشمنان قرار دارند.

درپايان با درود به همه پويندگان اصيل و خدوم، به ويژه همكاران ارجمند در خانواده بزرگ ايران خودرو، از آنان قدرداني مي‌كنم و آرزومند سلامت و بهروزيشان از درگاه خداوند متعال هستم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیش‌فروش خودرو به صلاح کشور نیست

وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد؛

ساماندهی خودروهای سنگین وارداتی و تولید داخل

با موافقت نمایندگان مجلس در صحن علنی صورت گرفت؛

بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو

ارسال نظر