بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
امروز در بورس تهران انجام خواهد شد؛

عرضه اولیه سهام «تاصیکو»

امروز دوشنبه مورخ1398/02/09 تعداد دو ميليارد سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمايه‌گذاري صدرتامين «تاصيكو» در بورس اوراق بهادارتهران عرضه خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۰۸۲۴

عرضه اولیه سهام «تاصیکو»

به گزارش بورس نیوز، امروز دوشنبه مورخ09/02/1398 تعداد دو ميليارد سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمايه‌گذاري صدرتامين «تاصيكو» به عنوان پانصد و سي و دومين شرکت پذيرفته شده براي اولين بار پس از پذيرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران در بخش استخراج كانه‌هاي فلزي و گروه و طبقه استخراج ساير كانه‌هاي فلزي در فهرست نرخ‌هاي بازار دوم و در نماد «تاصيكو» به شيوه ثبت سفارش جهت کشف قيمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زير ضروري است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الي 12:30 بوده و اصلاح و يا حذف سفارش در اين مدت امكانپذير است.

2- سهميه در نظر گرفته شده براي هر كد حقيقي و حقوقي حداكثر 000ر7 سهم است. هر كد معاملاتي تنها مجاز به ارسال يك سفارش خواهد بود.

3- ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتي و در دوره زماني اعلام شده و به قيمت محدود در دامنه قيمتي تعيين شده ( كف قيمت 0502 و سقف قيمت 200ر2 ريال است)، جهت ثبت سفارش امکانپذير است و ورود سفارش بصورت گروهي مجاز نخواهد بود. کليه مشتريان برخط نيز مي‌توانند با توجه به شرايط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند. 

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قيمت با توجه به وضعيت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذيره‌نويسي و عرضه اوليه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ايران مصوب 14/10/1395 خواهد بود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به اطلاعيه شماره 57855/181 مورخ 1398/02/04 مديريت عمليات بازار منتشره در سايت شركت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر