بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به تاسیس "بانک ژن خوب" در خیابان طالقانی تا سبقت 7 کوتوله‌ در جاده مخصوص.
کد خبر : ۱۹۱۰۲۷

به گزارش بورس‌نیوز، اینکه می‌گویند، بهار فصلی کسل بودن و خمیازه‌های مداوم است، بد نگفته‌اند اما فرق خمیازه و عملکرد رخوت‌آمیزی که امروز در نهادهای نظارتی می‌بینیم، مثال «شکر هندوستان» و «شکر مازندران» است، اما این کجا و آن کجا. 
از شکر بگوییم که رخساره سفید آن به زردی طلا شده و امروز سری در سرها درآورده چراکه قیمت مصوب ۴ هزار تومان آن به ۹ هزار تومان رسیده و اما امان از آن «مرغ‌چاقی» که با عملکرد رخوت‌آمیز خود تاکنون نتوانسته با قیمت خارج از عرف مبارزه کند.
همین «مرغ‌چاق» که دایه حقوق مصرف‌کننده بوده مُهر جدیدی بر شایعات نرخ ماکارانی زد تا با وجود آنکه اغلب فروشگاه‌ها از ماکارانی خالی شده و زنجیره تامین و وزارت سمیه نیز به بیماری فلج خواب دچار شده، ماکارانی نیز به سرنوشت پیاز، خرما، سیب‌زمینی، برنج، روغن و همین شکر و ... برسد (سایر را نمی‌گوییم که نگویند شما گرانی را آوردید).
از راهروهای معاونت روبه‌روی پارلمان صدایی آمد که قیمت فوب‌خلیج‌فارس را اگر در نظر بگیریم، جامعه ایرانی ارزان می‌خرد؛ اما این صدا در مقابل نرخ برابری حقوق که طاقت سوال ندارد و سریعا جلسه را ترک می‌کند.

سبقت ۷ کوتوله در جاده مخصوص
در روزهایی که هوا سرد و گرم می‌کند، آمپر چسباندن کنار بهارستان لذت دیگری دارد، مخصوصا اگر گفته شود که ۵۰درصد از قطعات مورد نیاز اهالی جاده مخصوص، دست ۷ کوتوله است و هر جور که تصمیم بگیرند می توانند قیمت ها را تعیین کنند؛ اینجاست که می‌گویند "جانا از دل ما سخن می‌گویی" اما "جانا شما ورود نکنی پس ما ورود کنیم!"

ژن خوبی بر سفره بد بو
شاید نام "بانک ژن خوب" را باید بر سر درب وزارت آبی‌پوش گذاشت؛ داماد حاج‌آقایی که نام پسرانش در مناظرات سال88 می‌آمد اینبار سر از معاونت این وزراتخانه آمده اما نکته عجیب‌تر آنکه شوهرخاله این فرد یعنی همان وزیر مستعفی تکنوکرات لیبرال‌گرایی ساکن وزارت جنب آب‌وآتش که تا چندی پیش فقط دستور توقف طرح‌ها را می‌داد، شاید ریاست یکی از شرکت‌های بزرگ دولتی نفتی را در رزومه کاری خود بدست آورد. "یعنی نفت هم متوقف می‌شود!؟!؟" یا ماجرای دکل تکرار می‌شود؟!؟!

آرزوهایی در حد اشانتیون
قبلنای خیلی دور نه، همین دو سال پیش خط فقر شاید کنار ماشین‌های شاسی‌بلند و پراید معیار دیگری داشت تا اینکه امروز خبری آمد که به ازای 1.5 میلیارد تومان، پراید صفر اشانتیون می‌دهیم؟!؟!؟ قبلا دستمال کاغذی، بوگیر و ... مگر اشانتیون نبود چرا به رویاهای ما برچسب اشانتیون می‌زنید.
وای به حال روزی که خودروسازان این آگهی را ببینند تا دوباره فاز گرانی را کوک کنند.

خبری برای بازار
نماد یکی از نفتی‌ها درحال بازشدن بوده و گویا از نفت آن، موشک به هوا می‌رود، باشد که رستگار شوند و اینکه خبرهایی خوبی از یک شرکت سرمایه‌گذاری با ماهیت بانک ملی به گوش می‌رسد، هوشیار باشید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعبیر: تردید و دودلی را کنار بگذار و با اراده ای محکم شروع به کار کن. با کسی که تجربه دارد مشورت کن تا آنکه ناگهان دچار دردسر و شکست نشوی. از مشکلات راه نترس. هیچ کاری به آسانی به دست نمی آید و به نتیجه نمی رسد. خدا را فراموش نکن و به او توکل کن تا با آرامش روحی به کار خود ادامه بدهی.
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
اگه جرات ندارید خبرها را واضح منتشر کنید لطفا .... بشید بهتر است تا اینکه اینگونه در لفافه و پیچ در پیچ یه خبر را برای مخایب تبدیل به یک معما کنید!!