بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به ورود پدرخوانده برای جلوگیری از برادرکشی و روسیاهی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای.
کد خبر : ۱۹۱۰۸۱
همکلاسی خوب مدیر بیمه ای/ برادرکشی در بورس

به گزارش بورس‌نیوز ، نقل شده که مدیری به واسطه همکلاسی بودن با عضوی از پاستور و لابی‌های فراوان توانسته بر صندلی چرمی یک بیمه تکیه زده تا امضا وزیر مُهری حکم کولر بالای سر این مدیر شود اما گویا حال که، این مدیر لایق پس از مدتی خیابان الوند را ترک کرده گویا این شرکت بیمه‌ای با حجم فراوانی از بدی و کسری ذخایر به مدیر جدید تحویل داده شده است اما داستان جالب، رعایت قانون پایستگی"همکلاسی" است؛ گویا این فرد همکلاسی دیگری در وزارت اقتصاد پیدا کرده که هدیه‌ای به‌عنوان مدیرعاملی شرکت دیگر را بدست گرفته است؛ اما گویا همکلاسی‌ها در وزارتخانه‌ها بازنشسته نمی‌شوند بلکه از وزارتی به وزارت دیگر منتقل می‌شوند.
مدیر لایق گویا باردیگر دربست گرفته و سیاست دیروز را در پیش گرفته و امیدواریم بلیت همکلاسی‌ها بیش از این نسوزد یا تمام شود.

برادرکشی در بورس
دو شرکت بورسی با یک محصول مشترک و در یک منطقه حضور داشته و گویا رقابت می‌کنند؛ اما این رقابت آنها را از آن سوی بوم به زمین پرت می‌کند زیرا نرخ‌های فروش کاملا متفاوتی را اعلام کرده‌اند؛ طوری که نرخ فروش برادر بزرگتر در سال ۹۸، تقریبا ۳ برابر نرخ فروش برادر کوچکتر است، چرا که یکی با نرخ ارزی می‌فروشد و یکی ریالی. حالا ظاهرا برادر کوچکتر دست به دامن پدر خانواده شده تا شاید بتواند نرخ بالاتری بگیرد.

وقتی شبکه سهامدار عمده قطع شد
سهامدار عمده یکی از شرکت‌های بورسی امروز افتخار حضور در مجمع سالانه را به سهامداران نداد و مجمع این شرکت به دلیل نرسیدن به حد نصاب، تشکیل نشد! البته ظاهرا این کار سهامدار عمده خیلی عجیب نبوده و مدیران شرکت به این مدل رفتارها عادت دارند. 

روی سیاهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
بعد از ناز و کرشمه گوجه فرنگی و پیاز و سیب زمینی و... امروز تن ماهی و چای برای مردم پشت چشم نازک کردند و بالا نشین شدند. ظاهرا فروشگاه‌های بزرگ به استقبال گرانی رفته و قفسه‌های خود را خالی کرده‌اند تا بعد از افزایش قیمت‌ها، با نرخ جدید بفروشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر