بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت:

حوزه تولید کشور در نوک پیکان تحریم‌ها قرار دارد

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: در شرایط فعلی کشور و با توجه به مسئله تحریم، حوزه تولید در نوک پیکان تحریم‌ها قرار دارد؛ زیرا دشمنان با به وجود آوردن اختلال در تولید، کشور ما را هدف‌گذاری کرده‌اند تا تولیدات کشور ماما دچار مشکل شود.
کد خبر : ۱۹۱۱۱۹

به گزارش بورس نیوز، فرشاد مقیمی به شرایط اقتصادی خاصی که کشور در آن قرار دارد، اظهار کرد: در بخش تولید با توجه به نامگذاری سال 98 به نام سال «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و بحث صیانت از تولید در فضای کسب و کار کنونی، لزوم مدیریت بهتر بر بخش تولید داخلی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به مسئله تحریم، حوزه تولید در نوک پیکان تحریم‌ها قرار دارد؛ زیرا دشمنان با به وجود آوردن اختلال در تولید، کشور ما را هدف‌گذاری کرده‌اند تا تولیدات کشور ماما دچار مشکل شود.

مقیمی ادامه داد: رصد به‌موقع فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور موضوع مهمی است و تعامل با صنایع در همه استان‌ها باید بیش از گذشته افزایش یابد.

وی به تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین محورها در رونق تولید اشاره و افزود: بسیاری از واحدها در شرایط فعلی با افزایش تولید به رونق صنعت کمک کرده‌اند و ما با شناسایی به‌موقع مشکلات می‌توانیم از این فرصت ها برای ارتقاء وضعیت صنعت بهره‌مند شویم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: مهمترین برنامه‌های معاونت امور صنایع وزارت صنعت در سال رونق تولید بازسازی، نوسازی و بکارگیری ظرفیت‌های خالی صنایع است. توسعه و تعمیق ‌ساخت داخل در کلیه زمینه‌های دارای ظرفیت و توانمندی در داخل کشور به ویژه صنایع نساجی و پوشاک، محصولات لوازم خانگی و خودرو از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری از سوی وزارت صنعت ، معدن وتجارت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر