بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
رشدهای بیش از 100 درصدی نرخ های فروش، عامل افزایش سودآوری شرکت «نیرو ترانس» در سال 1397 بود.
کد خبر : ۱۹۱۱۶۹
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، آنچه کاملا از صورت های مالی منتشر شده شرکت ها در روزهای اخیر مشهود است، افزایش نرخ های فروش محصولات و افزایش محسوس میزان درآمدها در سال مالی 1397 می باشد.
تعدیل مثبت «بنیرو» به برکت نرخ فروش / دغدغه‎ای که رفع نشد
"بنیرو" هم از این قاعده مستثنی نبوده و رشد بیش از 100 درصدی محصولات اصلی داخلی این شرکت شامل انواع ترانس ها و کلید های قطع و وصل ژانراتور، از اصلی ترین دلایل رشد بیش از 87 درصدی درآمدهای این شرکت در سال مالی 1397 در مقایسه با سال 1396 بوده است.
تعدیل مثبت «بنیرو» به برکت نرخ فروش / دغدغه‎ای که رفع نشد

متاسفانه فایل های همراه صورت های مالی این شرکت در سامانه کدال به طور کامل بارگذاری نشده اما علی رغم این موضوع با استناد به صورت های مالی میاندوره ای این شرکت می توان از وارداتی بودن مواد اولیه مستقیم مصرفی این شرکت از مهمترین دغدغه های سال جاری شرکت نام برد.

در جدول ذیل نرخ های فروش محصولات مقایسه ای شرکت «نیرو ترانس» در سال مالی 1397 و 1398 ملاحظه می گردد و همانگونه که مشهود است نرخ فروش محصولات این شرکت در سال 1397 از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
تعدیل مثبت «بنیرو» به برکت نرخ فروش / دغدغه‎ای که رفع نشد

لازم به ذکر است مجموع سود خالص شناسایی شده این شرکت در سال مالی 1397، 440 میلیارد ریال بوده است که بخش عمده ای از این رشد به دلیل رشد بیش از 840 میلیارد ریالی درآمدهای فروش و 50 میلیارد ریالی سودهای ناشی از سرمایه گذاری های شرکت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر