بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد:

آمادگی واگذاری مجوز احداث 5 جایگاه سی ان جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: فراخوان احداث جایگاه‌های تک‌منظوره عرضه سی‌ان‌جی از طریق جراید اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های خود را به منطقه ارائه کنند.
کد خبر : ۱۹۱۱۸۳

به گزارش بورس نیوز، غلام‌محمد احمدی اظهار کرد: فراخوان احداث جایگاه‌های تک‌منظوره عرضه سی‌ان‌جی از طریق جراید اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های خود را به منطقه ارائه کنند.

وی با اشاره به گسترش طرح گازرسانی در شهر زاهدان بیان کرد: به منظور استفاده از سوخت پاک و ارزان، طرح احداث جایگاه‌های تک‌منظوره سی‌ان‌جی در دستور کار قرار گرفته و این شرکت در نظر دارد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در نقاط گازرسانی شده شهر زاهدان احداث کند.

مدیر منطقه زاهدان، اظهار کرد: هم‌اکنون یک جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان در حال راه‌اندازی بوده و مجوز احداث یک جایگاه دیگر نیز صادر شده است.

محمدی گفت: احداث این جایگاه‌ها به‌منظور توسعه خدمات دولت، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و رفاه حال مردم است. در صورت احداث و توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در این استان، بخش قابل توجهی از مصرف سوخت مایع کاهش خواهد یافت و مردم از سوخت پاک و ارزان برخوردار خواهند شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

افزایش مصرف سی‌ان‌جی در کشور به ۲ میلیون مترمکعب

از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد؛

فراخوان مسابقه طراحی سی ان جی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری

ارسال نظر