بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

حمایت ویژه صندوق از صادرات‌محورهای بورسی/ چتر ویژه برای ممانعت از تحریم‌ها

حضور این صندوق در بازارسرمایه بیشتر در راستای حمایت از شرکت‌های تولیدی حاضر در بورس بوده بنابراین صادرات‌محورها می‌توانند زیر چتر این صندوق در سال جاری قرار بگیرند.
کد خبر : ۱۹۱۲۰۱
افروز بهرامی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص حمایت از بنگاه‌های تولیدی صادرات‌محور اظهارکرد: برنامه‌ریزی‌های این صندوق برای سال جاری، برپایه حمایت بنگاه‌های تولیدی بوده بنابراین زمانی که هدف اصلی اقتصاد و حامیان تولید کشور، اقتصادمقاومتی و گام برداشتن در این مسیر باشد؛ طبیعتا می‌توان حتی در اوج تحریم‌ها نیز با تکیه بر تولید داخل، مشکلات تحریمی را کاهش داد.

وی ادامه داد: در همین راستاف حمایت از تولید کالاهای با کیفیت داخلی و البته تلاش برای پوشش ریسک تولیدات داخلی که جنبه صادراتی داشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود که چنین وظیفه‌ای در صدر اهداف این صندوق قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران افزود: زمانی که صندوق‌های حمایتی از تولید، تمام تلاش خود را در راستای صادراتی شدن تولیدات داخل انجام می‌دهند؛ صندوق‌ها باید بیشتر در مسیر پشتیبانی و حمایت صادرات گام بردارند و شرکت‌های حاضر در بورس، باید به‌وسیله صندوق‌های سرمایه‌گذاری و پشتیبانی، تامین شوند.

بهرامی تاکید کرد: حضور صندوق ضمانت صادرات در بازارسرمایه بیشتر در راستای حمایت از شرکت‌های تولیدی حاضر در بورس بوده بنابراین صادرات‌محورها می‌توانند زیر چتر این صندوق در سال جاری قرار بگیرند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر