بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
در معاملات امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کچاد» به ترتیب با ۴۰۶، ۲۴۷ و ۲۲۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «خودرو»، «حکشتی» و «خساپا» به ترتیب با ۸۹، ۷۰ و ۶۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.
کد خبر : ۱۹۱۲۳۳

به گزارش بورس نیوز، امروز با دست به دست شدن بیش از ۶۰۰ میلیارد سهم و اوراق و بهادار طی ۳۸۶ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کچاد» به ترتیب با ۴۰۶، ۲۴۷ و ۲۲۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «خودرو»، «حکشتی» و «خساپا» به ترتیب با ۸۹، ۷۰ و ۶۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «خساپا»، «وبملت»، «خودرو» و «رمپنا» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند.

همچنین در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، «خودرو» برترین گروه صنعت شد و کانه‌‌های فلزی و صنایع شیمایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان فارس نو «سفانو»، دوده صنعتی پارس«شدوص»، بانک خاورمیانه«وخاور»، قند ثابت‌ خراسان‌ «قثابت۱» و کارخانجات‌داروپخش‌ «دارو۱» متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های لیزینگ ایران «ولیز» و گروه تولیدی مهرام «غمهرا» بازگشایی شدند.

شاخص بورس تهران امروز در حالی مسیر صعود را در پیش گرفت که شاهد رشد تقاضا در سهم‌های بزرگ و بنیادی بود. امروز همچنین تدپیکس تحت تاثیر افزایش قیمت جهانی کالاها، فلزات اساسی، مواد معدنی، پتروپالایشی‌ها، نفت و غیره بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر